۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۹:۲۶

مدیركل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی؛

اقتصاد رسانه‌های خراسان‌شمالی به صورت جدی ‌پیگیری می‎شود

اقتصاد رسانه‌های خراسان‌شمالی به صورت جدی ‌پیگیری می‎شود

بجنورد- مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به مشكلات موجود در حوزه رسانه های استان، بحث اقتصاد رسانه های خراسان شمالی به صورت جدی پیگیری می شود.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار كرد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تاكنون در حد توان اقدامات خوبی برای رفع مشكلات اقتصادی رسانه های این استان انجام داده است.

وی گفت: پیگیری جدی اقتصاد رسانه های استان به منظور تقویت آنان یكی از برنامه های اصلی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در سال جاری است.

ثابت قدم اظهار كرد: این اقدام در راستای تحقق استقلال و خودكفایی رسانه های استانی صورت می‌گیرد تا زمینه دستیابی آنان به اقتصادی پویا فراهم شود.

وی گفت: برای این موضوع شورای تخصصی رسانه در استان تشكیل شده تا پیشنهادهای راهبردی در این شورا جمع‌بندی و پس از تصویب در راستای عملیاتی شدن برنامه های مصوب، اقدامات لازم انجام می شود.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و افزود: رسانه ها به رغم مشكلاتی كه دارند اما رسالت كاری خود را در حوزه های مختلف و انعكاس درخواست های مردم از مسئولین، مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... به خوبی و بدون هیچ چسم داشتی انجام می دهند.

ثابت قدم اظهار كرد: رسانه ها در توسعه استان نقش بسزایی ایفا می كنند و بایستی به رفع مشكلات آنان نیز توجه بیشتر داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی از لحاظ تعداد نشریات مکتوب در رده سی ویکم جدول وآخرین استان کشور قرار گرفته و تنها دارای دو روزنامه، و ۵ هفته نامه استانی و منطقه ای است.

همچنین هم اکنون ۱۰ دفتر خبرگزاری در خراسان شمالی  به فعالیت خبری مشغول هستند.

کد خبر 2943296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha