۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴

فعالیت‌های اقتصادی با اجرایی شدن بسته حمایتی بیمه رونق می گیرد

فعالیت‌های اقتصادی با اجرایی شدن بسته حمایتی بیمه رونق می گیرد

بجنورد- سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: با اجرایی شدن بسته حمایتی بیمه صنایع کوچک شاهد تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی در این واحدها خواهیم بود.

مهیار مشایخی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جزئیات این بسته حمایتی در جلسه مشترکی با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، نماینده بیمه ایران و جمعی از صنعتگران استان تشریح و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در این جلسه که در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی با بیمه ایران تشکیل شد، جزئیات و نحوه حمایت بیمه از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان مطرح شد.

مشایخی افزود: با اجرایی شدن این بسته، حمایت های ویژه ای برای صنعتگران در نظر گرفته شده است که با استقرار کارگزار بیمه ایران در مرکز فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی بیدک مراحل عملیاتی آن اجرا می شود.

سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: با اجرای این تفاهم‌نامه که در راستای افزایش همکاری در جهت ترویج فرهنگ بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره‌مندی این صنایع از مزایای بیمه است، شاهد تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب و کار خواهیم بود.

وی تاکید کرد : متقاضیان این طرح می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی حوزه معاونت صنایع کوچک مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون ۳۷۷ واحد صنعتی كوچك در خراسان شمالی امكان اشتغال بیش از پنج هزار نفر را در این استان فراهم کرده اند.

کد خبر 2945950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha