۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۲۶

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی؛

صنایع کوچک در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور نقش کلیدی دارند

صنایع کوچک در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور نقش کلیدی دارند

بجنورد - استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسب روز حمایت از صنایع کوچک، نامگذاری این روز را گویای نقش کلیدی این صنعت در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور دانسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی روز ۲۱ مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک را به صنعتگران این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز ملی حمایت از صنایع کوچک روز تجدید پیمان ملت و دولت با جهادگران عرصه صنایع کوچک است که لازم می دانم این روز را به  تلاشگران این عرصه و متولیان و دست اندرکاران حوزه ایجاد و توسعه زیر ساختهای صنعتی تبریک بگویم.

سید علی اکبر پرویزی در این پیام می افزاید: نامگذاری ۲۱ مرداد ماه به روز حمایت از صنایع کوچک، گویای نقش کلیدی این صنایع در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور است.

در ادامه این پیام آمده است: این مناسبت فرصتی است تا ضمن ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه و خستگی ناپذیر تلاشگران این عرصه مسیر خویش را با تاسی از سیاست های دولت تدبیر وامید برای رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی، با استعانت از خداوند متعال هموار کنیم.

استاندار خراسان شمالی در ادامه این پیام اظهار امیدواری کرده است که این روز در تبیین جایگاه و اهمیت صنایع کوچک در امر تولید و اشتغال و تاثیر منحصر به فرد آن در اقتصاد کشور موثر واقع شود.

پرویزی در پایان این پیام، از خداوند متعال سلامت، بهروزی و وسعت رزق را برای همه صنعتگران پرتلاش، کارآفرینان اندیشمند و خیر خواه و کارگران زحمت کش این استان آرزو کرده است.

کد خبر 2882224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha