۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۸:۳۶

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه:

عملکرد ورزشکاران معلول کرمانشاهی در مسابقات جهانی درخشان بود

عملکرد ورزشکاران معلول کرمانشاهی در مسابقات جهانی درخشان بود

کرمانشاه- رئیس هیئت ورزشی جانبازان ومعلولان استان کرمانشاه عملکرد ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی جانبازان و معلولان قطر را درخشان ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله پرنیان شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان پرتاب نیزه و پرش طول کرمانشاهی در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات جهانی ۲۰۱۵ جانبازان و معلولان در قطر که حکم کسب سهمیه المپیک را نیز داشت با افتخارآفرینی ۲ ورزشکار تلاشگر کرمانشاهی همراه بود.

وی گفت: در این رقابت‌ها محمد خالوندی با رکورد ۴۳ متر و ۷۶ سانتیمتر در کلاس F۵۷  پرتاب نیزه طلایی شد و موفق شد جواز پاراالمپیک ریو را بدست آورد.

پرنیان با ابراز خرسندی و قدردانی از تلاش ۲ ملی پوش کرمانشاهی افتخارآفرین در مسابقات کسب سهمیه قطر، افزود: علی الفت نیا نیز در پرش طول با ثبت رکورد ۶ متر و ۱۸ سانتیمتر نقره این مسابقات را برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به دست آورد و پاراالمپیکی شد.

پرنیان در ادامه به اقدام ناجوانمردانه دولت انگلستان در پی عدم صدور ویزا برای تیم فوتبال ۷ نفره جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با این اقدام شیطنت آمیز، کرمانشاه با داشتن ۴ ملی پوش بیشترین ضرر را دید در صورتیکه اگر در مسابقات جهانی انگلستان حاضر می شدیم به طور قطع از مدعیان پاراالمپیک ریو بودیم.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: انگلستان با تیم جمهوری اسلامی ایران همگروه بود اما برای ما ویزا صادر نکرد و این اقدام ناجوانمردانه به نفع تیم میزبان تمام شد و ورزشکاران ما از این مسابقات جا ماندند.

وی مسلم اکبری، مسلم خزائی، جاسم بخشی و بهنام سهرابی را ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در ترکیب تیم ملی فوتبال ۷ نفره جمهوری اسلامی ایران نام برد.

پرنیان افزود: هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در چند رشته دیگر نیز شانس صعود به پارا المپیک ریو را دارد و در رشته دو ومیدانی فرهاد کهریزی و مهران نکویی و در رشته وزنه برداری صمد عباسی از مدعیان ما هستند.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان ومعلولان استان کرمانشاه ادامه داد: اوایل فروردین ماه مسابقات جهانی امارات برای کسب سهمیه برگزار می‌شود و خرداد ماه نیز تهران میزبان مسابقات جهانی کسب سهمیه پارا المپیک است.

وی آینده هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه را بسیار روشن و امیدوارکننده دانست و گفت: ورزشکاران با انگیزه و مربیان توانمند با امکانات مناسب در استان برای پیشرفت روز افزون ورزشکاران در میادین مختلف داریم.

پرنیان در پایان با نوید آینده‌ای روشن از سوی ورزشکاران جانباز و معلول استان کرمانشاه گفت: پیش از این شهلا بهروزی راد در رشته قایقرانی نخستین سهمیه پاراالمپیک را در میلان ایتالیا به دست آورد.

کد خبر 2956476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha