۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۳۰

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واجد بجنورد:

مهلت ارسال آثار به جشنواره کارآفرینان دانشگاهی تا ۱۵ آبان ماه است

مهلت ارسال آثار به جشنواره کارآفرینان دانشگاهی تا ۱۵ آبان ماه است

بجنورد - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با اشاره به برگزاری جشنواره کارآفرینان دانشگاهی این استان در نیمه دوم آبان ماه امسال گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ آبان ماه است.

علی فیروزنیا درگفتگو با خبرنگار مهر، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و تشویق فارغ التحصیلان و دانشجویان کارآفرین در این استان دانست و گفت: این اقدام در راستای حمایت از دانشجویان با استعداد و فارغ التحصیلان دانشگاهی در راستای کارآفرینی انجام می شود.

وی محورهای این جشنواره را صنعت، خدمات و کشاورزی عنوان کرد و گفت: از بین کارآفرینان شرکت کننده در این جشنواره ۹ نفر به عنوان کارآفرین برتر در سه حوزه فوق به همراه سه ایده برتر با نظر کمیته علمی جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.

فیروزنیا تصریح کرد: متقاضیان حضور در جشنواره کارآفرینان دانشگاهی خراسان شمالی تا پانزدهم آبان ماه جاری می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد ارسال کنند.

وی گفت: باتوجه به وضعیت بیکاری در استان، با کارآفرینی و اشتغال چندین فرد، می توان شمار بیکاران را کاهش و گامی موثر در راستای ایجاد اشتغال پایدار برداشت.

فیروزنیا اظهار کرد: برای برگزاری این جشنواره اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان، سازمانها، استانداری خراسان شمالی و پارک علم و فناوری استان مشارکت دارند.

به گفته وی جشنواره کارآفرینان دانشگاهی خراسان شمالی به مدت سه روز از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه جاری در بجنورد برگزار می شود.

کد خبر 2957216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha