۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۱۶

رشید مظاهری:

داور تمرکز کافی را نداشت/ با بردن پرسپولیس به هدفمان نزدیک شدیم

داور تمرکز کافی را نداشت/ با بردن پرسپولیس به هدفمان نزدیک شدیم

اصفهان – دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن در مسابقه امروز خود برای دفاع از عنوان قهرمانی راهی میدان شده بود و با این پیروزی، به هدفش نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رشید مظاهری پس از پیروزی دو بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بازیکنان در مسابقه امروز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و همه توان خود را در این بازی به کار گرفتند.

وی افزود: هفته قبل گفته بودم پیروزی این مسابقه به درصد و احتمالات بستگی ندارد. ما آمده بودیم که از عنوان قهرمانی خود در مسابقات جام حذفی دفاع کنیم که در نهایت با پیروزی در بازی، به هدف خود در این زمینه نیز دست پیدا کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره داوری این بازی افزود: آقای جهانبازی داور بسیار خوبی است اما در چند صحنه فشار روحی و روانی زیادی روی او بود و بعد از اخراج بازیکن پرسپولیس، این فشار بیشتر شد.

وی خاطرنشان کرد: با این حال فکر می‌کنم که تا حدودی تمرکزشان را از دست داده بودند اما این موضوع پس از آن درست شد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی دو بر صفر نماینده اصفهان به پایان رسید.

کد خبر 2958319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha