۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۱۳

نیمه اول دی ماه امسال در بجنورد برگزار می‌شود؛

دومین دوره آموزش مربی‌گری ژیمناستیک ویژه مهدهای کودک

دومین دوره آموزش مربی‌گری ژیمناستیک ویژه مهدهای کودک

بجنورد- نایب‌رییس هیئت ژیمناستیک خراسان شمالی گفت: دومین دوره مربی‌گری ژیمناستیک ویژه مهد کودک‌ها، نیمه اول دی ماه امسال در بجنورد برگزار می شود.

مینا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این دوره با هدف افزایش تعداد مربیان رشته ژیمناستیک ویژه کودکان زیر ۶ سال، زیر نظر مدرس فدراسیون برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مربیان ژیمناستیک برای آموزش در مهد کودک ها موظف به حضور در این دوره هستند و با مدرک مربیگری درجه سه ژیمناستیک نمی توانند درکلاس‌های ژیمناستیک مهد کودک ها حضوریافته و به کودکان آموزش دهند.

یزدانی افزود: در دوره نخست این کلاس‌ها ۴۰مربی مهد کودک، مجوز آموزش ژیمناستیک در مهدهای کودک را از فدراسیون دریافت کردند.

نایب‌رییس هیئت ژیمناستیک خراسان شمالی  همچنین از برگزاری کلاس داوری و مربیگری هنری ژیمناستیک ویژه بانوان و آقایان زیر نظر مدرس فدراسیون خبر داد.

یزدانی گفت: این کلاس‌ها آذرماه امسال به ‌منظور افزایش تعداد داوران و مربیان هنری این رشته ورزشی به مدت چهار روز به میزبانی بجنورد برگزارمی شود.

وی تصریح کرد: کلاس داوری و مربیگری ژیمناستیک هنری معمولا هر دو سال یکبار برگزارمی‌شود؛ اما با وجود برگزاری این دوره در سال گذشته، امسال نیز این کلاسها به دلیل استقبال علاقمندان از سوی این هیئت برگزار می‌شود.

کد خبر 2960991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha