۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴

فرماندار گرمه:

رویکرد برنامه های فرهنگی ارتقاء امینت اجتماعی باشد

رویکرد برنامه های فرهنگی ارتقاء امینت اجتماعی باشد

گرمه - فرماندار شهرستان گرمه گفت: بایستی اقدامات و برنامه های فرهنگی با رویکرد ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط در جامعه انجام شود.

علی محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به دلیل گسترش تکنولوژی های جدید دسترسی افراد به فضاهای مجازی بیشتر شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه نمی توان جلوی ورود و توسعه فناوری های روز و اطلاعات را گرفت، بایستی برنامه ریزی‌های صحیح در راستای آگاهی بخشی و پیشگری از مضرات آن صورت بگیرد.

محمدزاده اظهار کرد: استفاده از فضاهای مجازی در بین اقشار جامعه به خصوص جوانان بسیار پررنگ شده که در کنار اثرات مثبت آن، این فضا گاهی آنان را به سمت معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی سوق می دهد.

وی تصریح کرد: به منظور مصونیت خانواده ها از تهدیدهای فضاهای مجازی و آسیب به جوانان بایستی تمامی نهادهای فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی های موثری داشته باشند.

محمدزاده گفت: با توجه به اینکه پیشگیری نکردن از آسیب های اجتماعی خود سبب وجود آسیب های دیگری نیز می شود، انجام اقدامات موثر فرهنگی بهترین راهکار برای به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی است.

فرماندار شهرستان گرمه افزود: مسئولین نهادهای فرهنگی و اجتماعی ضرورت دارد تا برنامه های فرهنگی خود را با رویکرد ارتقاء امنیت اجتماعی، اخلاقی و نشاط در جامعه  انجام دهند.

وی تاکید کرد: این نهادها بایستی ناهنجاری های موجود در حوزه های خود را شناسایی و بر اساس اولویت بندی راهکارهای لازم را ارائه دهند.

کد خبر 2967370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha