۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۰۰

هفته پانزدهم لیگ آزادگان؛

پیروزی خانگی گیتی‌پسند مقابل پارسه/ صعود چند پله‌ای در جدول

پیروزی خانگی گیتی‌پسند مقابل پارسه/ صعود چند پله‌ای در جدول

اصفهان -  تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان عصر امروز در هفته پانزدهم لیگ آزادگان مقابل تیم پارسه تهران به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گیتی‌پسند اصفهان و پارسه تهران در هفته پانزدهم لیگ آزادگان باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه آرارات اصفهان آغاز شد.

گیتی‌پسند از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه آرارات اصفهان در شرایطی از تیم پارسه میزبانی می‌کرد که به امتیاز این مسابقه، احتیاج بسیاری داشت.

شاگردان واهیک طروسیان، در روزهای گذشته تمرینات آماده‌سازی خود را برای افزایش آمادگی پشت سر گذاشته بودند و امروز برای پیروزی تلاش بسیاری کردند.

گیتی‌پسند اصفهان که در هفته‌های گذشته و با توجه به تساوی‌های پیاپی، قعرنشین لیگ آزادگان لقب گرفته، در این مسابقه تلاش کرد که سه امتیاز مسابقه را ازآن خود کند و به هدف خود دست پیدا کرد.

دو تیم در نیمه نخست مسابقه با وجود تلاش بسیار برای کسب پیروزی، کاری از پیش نبردند و این نیمه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازیکنان میزبان و میهمان، هر دو چشم به نیمه دوم مسابقه داشته باشند.

اما در نیمه دوم مسابقه بازیکنان گیتی‌پسند، توانستند از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و گل برتری خود را وارد دروازه تیم حریف کنند.

برای گیتی‌پسند در نیمه دوم مسابقه، مرتضی عزیزمحمدی، در دقیقه ۷۱ گلزنی کرد و توانست با این گل، زمینه پیروزی تیمش را فراهم سازد.

گیتی‌پسند با پیروزی در این مسابقه و کسب سه متیازی بازی، توانست ۱۸ امتیازی شود و به جایگاه نهم جدول رده‌بندی لیگ صعود کنند.

کد خبر 2968856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha