۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۲۸

رییس هیئت تیراندازی با تفنگ و تپانچه خراسان شمالی:

هیئت تیراندازی خراسان شمالی از تیم داری حرفه‌ای فاصله گرفته است

هیئت تیراندازی خراسان شمالی از تیم داری حرفه‌ای فاصله گرفته است

بجنورد – رییس هیئت تیراندازی با تفنگ و تپانچه خراسان شمالی گفت: مشکلات موجود و به ویژه کمبود اعتبارات ازجمله عواملی است که هیئت را از تیم داری حرفه‌ای دور ساخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی در سطح کشور، از معدود استانهایی است که دارای سایت اهداف پروازی بوده ودارای یک سالن اختصاصی با ۱۰ خط و هفت تفنگ و برخوردار از نیروی انسانی است که کارنامه درخشانی از فعالیت بانوان در لیگ های کشور و کسب عناوین برتر را در این هیئت به ثبت رسانده است؛ اما به نظر می رسد، چند صباحی است که وقفه و بی تحرکی هیئت تیراندازی خراسان شمالی را فرا گرفته است.

رییس هیئت تیراندازی با تفنگ و تپانچه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره اظهار کرد: مشکل تهیه فشنگ و دیگر تجهیزات این رشته ورزشی وقفه چند ماهه‌ای را برای این هیئت ایجاد کرد، اما با دریافت اندک کمک مالی از سوی فدراسیون و جذب سرمایه گذار خصوصی، این مشکل برطرف شد.

احمد عنابستانی افزود: درحال حاضر دوره آموزشی تیر اندازی با تفنگ و تپانچه در حال برگزاری است و  برای بانوان اقدام به برگزاری مسابقات آزاد کرده ایم.

وی مشکلاتی نظیر رغبت نداشتن سرمایه گذاری اسپانسرها در این رشته ورزشی، کمبود اعتبارات اختصاصی از اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون و تعطیل شدن بند ب ماده ۱۱۷ را از عواملی دانست که هیئت را از تیم داری حرفه‌ای دور ساخته است.

به گفته وی هیئت تیراندازی با تفنگ و تپانچه خراسان شمالی، آمادگی حمایت از تیراندازانی را که قصد شرکت در کلاس ها و مسابقات را دارند، در برنامه ریزی های خود لحاظ کرده است.

عنابستانی که دور دوم چهار ساله هیئت تیراندازی با تفنگ و تپانچه را می گذراند تصریح کرد: در دوردوم تلاش شده  تا مشکلات گذشته مانند بدهی های مالی، رفع نواقص سایت، اهداف پروازی و بهره برداری از آن در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: ۲۲ داور دراهداف پروازی و۲۱ مربی در تفنگ و تپانچه فعالیت دارند که با داشتن سالن تیر اندازی با ۱۰ خط و ۷ تفنگ و سایت اهداف پروازی، امیدمان به فعالیت در رشته تراپ دراستان بیشر شده است.

کد خبر 2970535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha