۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۳

تیم فوتسال جانبازان گلستان به لیگ برتر صعود کرد

تیم فوتسال جانبازان گلستان به لیگ برتر صعود کرد

گرگان - سرمربی تیم فوتسال جانبازان گلستان از صعود نماینده گلستان به لیگ برتر فوتسال جانبازان کشور خبر داد.

عابدین پاسندی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات فوتسال ليگ دسته یک جانبازان بالای ۲۵ درصد، از سه شنبه به ميزبانی اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با حضور ۱۲ تیم در مجموعه فرهنگی ورزشی شهيد چمران شهرستان رامسر آغاز شد.

پاسندی بیان کرد: تیم اعزامی گلستان در گروه خود همه تیم ها را شکست داد و  جواز حضور در فینال مسابقات و کسب سهمیه لیگ برتر را به دست آورد.

وی به نتایج تیم استان اشاره کرد و گفت: گلستان ابتدا با نتیجه پنج بر یک آذربایجان غربی را شکست داد، سپس با نتیجه سه بر یک از سد یزد گذشت، دو بر صفر هرمزگان را مغلوب کرد، با حساب سه بر صفر گیلان را از پیش برداشت و با پیروزی چهار بر یک مقابل تهران به فینال صعود کرد.

وی با بیان اینکه فردا ظهر در فینال با نماینده کهگیلویه و بویراحمد مسابقه می دهیم، خاطرنشان کرد: هردوتیم صعودکننده به فینال مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتسال جانبازان کشور را به دست آورده اند.

سرمربی تیم فوتسال جانبازان گلستان با اعلام اینکه تیم اعزامی از سوی بنیاد شهید و امرو ایثارگران گلستان به این رقابت ها اعزام شده است، تصریح کرد: همه این بازیکنان از جانبازان استان گلستان هستند و خارج از استان امکان جذب بازیکن وجود نداشت.

پاسندی در مورد سطح مسابقات بیان کرد: قبل از اعزام شانس بالایی برای صعود قائل بودیم اما زمانی که وارد مسابقات شدیم، تیم های قدرتمندی در مقابل ما قرار گرفتند و بعضی از بازی ها گره خورده بود.

وی به بازی های تدارکاتی اشاره و اظهار کرد: به مدت دوماه اردو در استان اردو زده و هشت بازی تدارکاتی انجام داده بودیم که حاصل آن پنج پیروزی، یک تساوی و دو شکست بوده است.

تیم اعزامی فوتسال جانبازان به رقابت های لیگ دسته یک:

محمدحسن مودتی (دروازه بان اول و کاپیتان تیم)، حسن رستمی، سید همایون رضی، سید هاشم موسوی، رضا خسروی، ابراهیم تمرتاش، محمدرضا اسماعیلی، محمدرضا فخوری، محمدعلی ناصری، جمشید ساریخانی، فریدون امان محمدی و محمد مزنگی به عنوان بازیکن، علی اصغری جانباز ۷۰ درصد به عنوان سرپرست و عابدین پاسندی به عنوان سرمربی.

کد خبر 2978910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha