۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۰

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسب روز مجلس:

شهید مدرس الگویی برای مشتاقان حق وحقیقت است

شهید مدرس الگویی برای مشتاقان حق وحقیقت است

بجنورد – استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی روز مجلس را به مردم و نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سید علی اکبر پرویزی در این پیام، دهم آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس را به تمامی خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی و به ویژه نمایندگان مردم خراسان شمالی تبریک گفت.

متن پیام استاندار خراسان شمالی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله شهید مدرس مجاهدی عظیم الشأن، متعهدی برومند و عالم بزرگواری بود که در دوران اختناق رضاخانی، زمانی که قلم ها شکسته، زبان ها بسته و گلوها فشرده شده بود، بیرق مبارزه را تنها و در تنگنا به دوش کشید و با عزمی راسخ چون کوهی استوار در مقابل ستمگران عصر به مقابله برخاست و سلطه گری استعمارگران را افشا کرد.

زندگی، اخلاق، رفتارو اندیشه‌ها و راهکارهای سیاسی و اجتماعی این فقید مجاهد وعالم پرهیزکار که از چهره‌های درخشان تاریخ تشیع به شمار می رود، برای مشتاقان حق و حقیقت، الگوی بسیار مناسبی است.

 بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم عالیقدر، دهم آذر ماه سالروز شهادت این روحانی مبارز و روز مجلس را به تمامی خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی و به ویژه نمایندگان مردم شریف استان خراسان شمالی  تبریک عرض می نمایم.

امید است با توجه به انتخابات پیش رو دراسفند ماه سال جاری و با حضور نخبگان و فرهیختگان در عرصه انتخابات، زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم نموده وشاهد خلق حماسه ای دیگر باشیم.

سید علی اکبر پرویزی - استاندار خراسان شمالی

کد خبر 2987880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha