۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴

اداره كل منابع نهاد اعلام كرد؛

بسته ويژه قصه و رمان به كتابخانه‌های عمومی كشور ارسال شد

بسته ويژه قصه و رمان به كتابخانه‌های عمومی كشور ارسال شد

اداره كل منابع نهاد از ارسال بسته ويژه قصه و رمان به كتابخانه‌های عمومی كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، بسته ویژه کتاب های قصه و رمان توسط اداره کل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به کتابخانه عمومی در نقاط مختلف کشور ارسال شد.

با توجه به تقاضای فراوان اعضای كتابخانه‌های عمومی كشور به كتاب‌های حاوی قصه و رمان، اداره كل منابع نهاد کتابخانه ها، اقدام به ارسال بسته‌ ويژه‌ای از کتاب های این ژانر به كتابخانه‌های عمومی تحت پوشش نهاد كرده كه در طول روزهای هفته كتاب به تمام كتابخانه‌های مقصد رسيده است.

اين بسته شامل ۳۷ عنوان كتاب است كه برای ۲۱۴۰ كتابخانه ارسال شده و هم اكنون قابل استفاده براي اعضای كتابخانه‌های عمومی كشور سراسر است. همچنين اين بسته در بردارنده‌ آثاری از ناشران مختلف كشور است كه در حوزه قصه و رمان دارای آثار پرشماری هستند. در این زمینه تلاش شده علاوه بر توجه به محتوا، سليقه مخاطبان و اعضای كتابخانه‌ها نيز در انتخاب منابع مورد توجه قرار گيرد.

ارسال بسته‌های موضوعی و مناسبتی از سياست‌های جديد اداره كل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور است كه در جهت پاسخگويی به نيازهای مخاطبان همزمان با ارسال مستمر كتاب و نشريات در موضوعات و سطوح مختلف سنی برای كتابخانه‌های عمومی سراسر كشور ارسال می شود.

کد خبر 2992541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha