۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۹:۲۹

این هفته در مرکز فرهنگی شهر کتاب؛

آخرین نشست درس گفتارهایی درباره ناصرخسرو برگزار می‌شود

آخرین نشست درس گفتارهایی درباره ناصرخسرو برگزار می‌شود

آخرین نشست درس گفتارهایی درباره ناصرخسرو با عنوان «از ناصرخسرو چه آموخته‌ایم؟» روز چهارشنبه ۲۵ آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، با گذشت یک سال از آغاز جلسات درس گفتارهایی درباره ناصرخسرو، آخرین نشست از این مجموعه جلسات، روز چهارشنبه ۲۵ آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

یک سال است که نشست‌های درس‌گفتارهایی درباره‌ ناصرخسرو شاعر، متکلم و نویسنده‌ ایرانی قرن پنجم در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. در این یک سال صاحب‌نظران، استادان و اندیشمندان درباره‌ جنبه‌های گوناگون زندگی، شعر و اندیشه‌ ناصرخسرو سخن گفتند و به جایگاه او در تاریخ و فرهنگ و ادب ایران و تاثیرگذاری شعر و اندیشه‌ او در شاعران و متفکران و مردم ایران زمین و دیگر فرهنگ‌ها اشاره‌ کردند. در این یک سال، آثار ناصرخسرو به ویژه سفرنامه، دیوان اشعار، زادالمسافر، جامع‌الحکمتین، گشایش و رهایش و... تحلیل و بررسی شد.

آخرین جلسه‌ درس‌گفتارهایی درباره‌ ناصرخسرو با عنوان «از ناصرخسرو چه آموخته‌آیم؟» روز چهارشنبه ۲۵ آذر از ساعت ۱۶:۳۰ با حضور مهدی محقق، حسن بلخاری، مهدی محبتی و جمعی از اصحاب فرهنگ و ادب و دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم، برگزار می‌شود و دستاوردهای این درس‌گفتارها در شناخت ناصرخسرو بیان خواهد شد.

کد خبر 2998143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha