۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۷

بهادر عبدی:

مقابل پرسپولیس نتیجه می‌گیریم/ پرسپولیس بهترین فوتبال را دارد

مقابل پرسپولیس نتیجه می‌گیریم/ پرسپولیس بهترین فوتبال را دارد

اصفهان – مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن تهران گفت: اگرچه به نظر من در حال حاضر پرسپولیس بهترین فوتبال ایران را از خود ارائه می‌کند اما ما مقابل پرسپولیس نتیجه می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر عبدی عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: این مسابقه از کیفیت خوبی برخوردار بود و نسبت به بازی‌های گذشته، از نظر دوندگی و فنی، یکی از بهترین بازی‌های ما بود زیرا مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران دست و پا بسته نبودیم.

وی ادامه داد: اگرچه در این مسابقه عقب بازی کردیم اما خودمان تاکتیک داشتیم تا تله بگذاریم و فرصت‌هایی روی این تاکتیک به دست آوردیم. البته متأسفانه موقعیت‌ها را از دست دادیم اما بعد از چند هفته بدشانسی، این امتیاز را به دست آوردیم اما امیدوار هستم مقابل پرسپولیس، این روند خراب خود را ادامه دهیم.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن تهران افزود: متأسفانه تنها مشکل امروز ما زمین بود که سپاهان و ذوب‌آهن دو تیم برتر ایران، نسبت به آن اعتراض دارند و به نظر من این زمین کیفیت خوبی ندارد و امیدوار هستم که این مشکل برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت زمین نسبت به گذشته بهتر بود اما به نظر من شهر اصفهان نیازمند آن است که زمین بهتری برای مسابقات خود در لیگ برتر داشته باشد زیرا این زمین بسیار ناهموار است و از زمان حضورم در پرسپولیس این زمین کیفیت خوبی نداشته است و امیدوار هستم که زمین بهتر شود.

عبدی پیرامون بازی هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: بازی پرسپولیس بازی سختی است زیرا پرسپولیس از نظر فوتبالی بهترین تیم ایران به شمار می‌رود؛ تیمی جوان، دونده که موقعیت زیادی ایجاد می‌کند و بدون شک کار ما را دشوار خواهد کرد.

وی افزود: البته راه‌آهن همواره مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین بازی‌ها را انجام داده و بهترین نتایج را کسب می‌کند و بدون شک مقابل پرسپولیس بهترین نتیجه را کسب می‌کند.

کد خبر 2998951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha