۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۹

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی:

مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کشور به جودوکار خراسان شمالی رسید

مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کشور به جودوکار خراسان شمالی رسید

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: در چهلمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی کشور، جام شهدای حرم، جودوکار خراسان شمالی به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در این رقابت‌ها احمد جفاکش جودو کار وزن ۱۰۰ کیلو گرم این استان مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور۲۷۳ جودوکار در قالب ۳۳ تیم از استان‌های مختلف به مدت دو روز در سالن خلیج فارس شهرستان مبارکه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که در پایان یکی از هفت نماینده استان توانست مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

خسرویار تصریح کرد: علی محمد بریمانلو در وزن ۶۰ کیلوگرم عضو تیم ملی نونهالان و نوجوانان با دو برد دور سوم مسابقات را واگذار کرد، جواد مرادی دیگر نماینده استان در وزن ۸۱ کیلوگرم عضو تیم ملی نوجوانان که پیش از این مدال برنز رقابت‌های آسیایی را بر گردن آویخته بود، در یک وزن بالاتر به مصاف حریفان رفت و مغلوب شد، در وزن ۹۰ و مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز محمد رضا صداقت و امیر حسین رستمی نیز بازی را به حریفان خود واگذار کردند.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی افزود: در این مسابقه تیم جودوی بزرگسالان منتخب استان از آمادگی نسبتا بالایی برخوردار بودند اما به دلیل نداشتن انگیزه کافی و مشکلات مالی در مسابقه شرکت نکردند.

کد خبر 3005306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha