۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱

با صدور حکمی؛

سرپرست جدید نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرمه منصوب شد

سرپرست جدید نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرمه منصوب شد

بجنورد - طی حکمی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی، سرپرست جدید نمایندگی این اداره کل در شهرستان گرمه منصوب شد.

به گزارش خبرنگارمهر، حسن نوری با صدور حکمی ضمن قدردانی از زحمات روح ا... احمدیان سرپرست سابق این نمایندگی، زین العابدین کرامتی را به عنوان سرپرست جدید نمایندگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان گرمه منصوب کرد.

در حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خطاب به کرامتی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب مفید شما و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرمه منصوب می شوید.

نوری در این حکم اظهار امیدواری کرده است که کرامتی با توجه به جایگاه ویژه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی با به کارگیری کلیه امکانات، نیروها و تخصص و توانمندی های خود بتواند ضمن هماهنگی و تعامل سازنده با دیگر مدیران و رعایت قوانین و مقررات در راستای تحقق اهداف این اداره کل و انجام امور محوله به نحو مطلوب تلاش نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این حکم برای کرامتی در انجام وظایف و مسولیت های وی آرزوی توفیق کرده است.

کد خبر 3015559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha