۱۷ دی ۱۳۹۴، ۹:۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی:

صدور کارت مرزنشینان با سرعت بیشتری انجام شود

صدور کارت مرزنشینان با سرعت بیشتری انجام شود

بجنورد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به روند کند صدورکارت مرزنشینان و عدم دسترسی آنان به دفاتر پیشخوان دولت گفت: صدور کارت مرزنشینان باید با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوری صبح امروز در جلسه هم اندیشی با حضور معاون امورتعاون، مدیران عامل  و اعضای هیئت مدیره تعاونی‌ها و اتحادیه مرزنشینان استان با اشاره به جایگاه تعاونی‌های مرزنشینان و نقش آنهادر تامین نیازهای اقتصادی کشور افزود: فعالیت تعاونی‌های مرزنشینان در زمینه‌های اقتصادی می‌تواند نقش بارزی در رونق اقتصاد مناطق مرزی داشته باشد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مرزنشینان اظهار کرد: کند بودن روند صدور کارت مرزنشینان، افزایش نامتعارف تعرفه صدور کارت، عدم دسترسی مرزنشینان به دفاتر پیشخوان در خصوص پیگیری صدور کارت توسط اتحادیه‌های تعاونی‌های مرزنشین واتاق تعاون استان از مشکلاتی است که برای رفع آن پیگیری و تلاش‌های لازم  انجام خواهد شد.

نوری همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان از طریق اتاق تعاون استان خبرداد و افزود: همچنین رایزنی در خصوص فروش محصولات تعاونی‌های مرزنشین با مراکز دانشگاهی، تعاونی‌های مصرف و ... در حال پیگیری است.

وی خواستار تعامل بیشتر تعاونی‌ها و اتحادیه تعاونی‌های مرزنشین با اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان شد.

در ادامه این جلسه  مدیران عامل به اظهار نظر در خصوص مشکلات تعاونی‌های مرزنشین از جمله کمبود نقدینگی، مشکلات کارت مرزنشینان، صدور مجوزها، شیوه‌های بازاریابی و دوره‌های آموزشی و فرهنگ سازی و اعتماد سازی بین اعضای تعاونی‌ها پرداختند.

کد خبر 3019206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha