۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۴۴

لیگ برتر؛

برد ۳ بر صفر کاله مازندران برابر تیم والیبال آرمان ورزش اردکان

برد ۳ بر صفر کاله مازندران برابر تیم والیبال آرمان ورزش اردکان

آمل - تیم کاله مازندران در چارچوب هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برابر تیم آرمان ورزش اردکان ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال کاله مازندران و آرمان ورزش اردکان شامگاه چهارشنبه در چارچوب هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران درسالن پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف هم رفتند و تیم والیبال کاله درسه ست متوالی با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست داد.

در ست اول این دیدار تیم اردکانی بسیار خوب بازی کرد و با اسپک‌های بازیکن خارجی خود والچف توانست از کاله فاصله بگیرد در امتیاز ۲۴ بر ۱۸ از کاله پیش بود که بهروز عطایی با تعویض‌های پی‌درپی و تایم فنی توانست ورق را برگرداند و با امتیاز ۲۷ بر ۲۵ حریف خود راشکست دهد.

درست دوم بازی کاله ای‌ها از ابتدا خوب ظاهر شدند و با دفاع‌های منسجم و کارتیمی خوب توانستند با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ بر حریف غلبه کردند، در ست سوم این دیدار دوتیم درامتیازات ابتدایی پایاپای پیش رفتند ولی در ادامه آملی‌ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و توانستند با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ بر تیم اردکانی غلبه کنند.

بهبودی، والچف، رحیمی، بابایی، تقوی، جلالی، جهاندیده و شهسواری (لیبرو) بازیکنان اولیه عباسعلی میرحسینی درتیم اردکان بودند و قرا، شفیعی، جدیدی، امیری، شیرود، فریکس و حسینی (لیبرو) یاران بهروز عطایی درتیم کاله مازندران بودند.

حمیدراهجردیان و مهرداد شوشتری به‌عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و خلیل یگانه مجد براین بازی نظارت می‌کرد.

تیم والیبال کاله هفته آینده در خانه والیبال تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.

کد خبر 3019033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha