۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

شهرک صنعتی خصوصی در قزوین احداث می‌شود

شهرک صنعتی خصوصی در قزوین احداث می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، از شروع احداث شهرک صنعتی خصوصی مرواريد سازان قزوين تا دو هفته آينده در استان قزوين خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، عبدالقهار ناصحی در مراسم تحويل پروانه تأسیس به مدیرعامل شركت مرواريد سازان قزوين گفت: این شهرک صنعتی دارای کاربری عمومی خواهد بود و صنایع مختلف در آن مستقر می‌شوند، مطالعه‌های موردنیاز برای احداث شهرک مروارید سازان انجام‌شده و ساخت آن از توجیه اقتصادی و فنی لازم برخوردار است.

وي بابیان اینکه احداث این شهرک خصوصی در هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و کارگروه‌های قانوني مصوب شده است اظهار کرد: طراحی و احداث این مجموعه و همچنین عقد قرارداد برای استقرار واحدهای تولیدی در آن توسط بخش خصوصی و با نظارت شركت شهرک‌های صنعتي قزوين انجام می‌شود.

ناصحي با اشاره به اينكه در سالیان گذشته مجوز ساخت دو شهرک صنعتی خصوصی ایران‌خودرو و برلیان در قزوین بدون دخالت شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تصمیم بر احداث آن‌ها صادرشده بود اما شاهد موفقیت چندانی در ساخت این شهرک‌ها و حضور واحدهای تولیدی در آن‌ها نبودیم، اظهار کرد: در رابطه با شهرک مروارید سازان پیش‌بینی‌ها و بررسی‌های موردنیاز صورت گرفته است تا با حمایت‌های قانوني شاهد موفقیت بخش خصوصی در ساخت این شهرک صنعتی و جذب سرمایه‌گذاران باشیم.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان در ادامه با اشاره به واگذاری مالکیت و اداره امور شش شهرک و ناحیه صنعتی استان قزوین به بخش خصوصی باهدف تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی در سال‌های اخیر یادآور شد: کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان شش شهرک و ناحیه صنعتی واگذارشده به بخش خصوصی محسوب می‌شوند.

قابل‌ذکر است برای احداث این شهرک صنعتی خصوصی مرواريد سازان ۹۹ هکتار زمین در منطقه پاپلی جاده قزوین- بویین‌زهرا درنظرگرفته شده است.

 

 

کد خبر 3023836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha