۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳

فرماندار مانه و سملقان؛

یادواره‌های شهدا مورد بهره برداری سیاسی قرار نگیرد

یادواره‌های شهدا مورد بهره برداری سیاسی قرار نگیرد

مانه و سملقان - فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: باید مراقب بود تا از یادواره‌های شهدا بهره برداری سیاسی نشود.

غلامرضا عوض زاده در گفتگو با خبرنگار مهراظهار كرد: همه اقشار جامعه در برابر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آثار خون شهدای گرانقدر مسئول هستند.

وی با اشاره به برگزاری كنگره سه هزار شهید خراسان شمالی در مهرماه سال آینده افزود: از یادواره های شهدا نباید بهره برداری سیاسی شود و بایستی بیشتر مراقب این موضوع بود.

عوض زاده گفت: مسئولان با دقت بیشتری باید یادواره های شهدا را برگزار كنند و نباید تحت تاثیر تبلیغات فردی كاندیداها قرار بگیرند.

وی تصریح كرد: ارزش خون شهدا بیشتر از آن است كه فردی بخواهد برای منافع شخصی آن را مصادره كند.

عوض زاده گفت: تمامی كمیته های مربوطه در شهرستان مانه و سملقان باید برنامه های خود را در خصوص برگزاری كنگره سه هزار شهید استان به فرمانداری اعلام كنند تا در مركز استان هماهنگی های لازم صورت بگیرد.

وی افزود: دشمن با برنامه های جنگ نرم به دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت است كه امروز ما بیش از گذشته به این فرهنگ غنی نیازمند هستیم.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان در خصوص برنامه های دهه مبارك فجر در شهرستان مانه و سملفان نیز گفت: در این رابطه ۱۵ كمیته در شهرستان تشكیل شده است تا برنامه های این دهه با شكوه بیشتری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین كنگره سه هزار شهید خراسان شمالی مهرماه سال آینده همزمان با سالروز ورود مقام معظم رهبری به این استان، برگزار خواهد شد.

کد خبر 3024907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha