۲۶ دی ۱۳۹۴، ۸:۳۳

در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی مطرح شد؛

رصدتخلفات انتخاباتی توسط پلیس فتالرستان/پیش‌بینی ۱۴۰۰شعبه اخذ رای

رصدتخلفات انتخاباتی توسط پلیس فتالرستان/پیش‌بینی ۱۴۰۰شعبه اخذ رای

خرم آباد - جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در لرستان تشکیل و در آن موضوعات مختلفی مانند فعالیت پلیس فتا برای رصد تخلفات در این حوزه، پیش بینی تعداد شعب اخذ رای و ... مطرح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه شانزدهمین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان برگزار شد که در این جلسه بر رعایت قانون در برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید شد.

پیش بینی ۱۴۰۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابت در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان در حاشیه جلسه ستاد ویژه انتخابات در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند هزار و ۴۴۰ شعبه با دو هزار و ۸۸۰ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است اظهار داشت: روند انتخابات در لرستان به شکل مطلوبی پیش می رود.

سید سعید شاهرخی افزود: برای کمک به روند احراز صلاحیت کاندیداها دستگاه های مختلف اجرایی نیز پای کار آمده اند.

مبنای بررسی صلاحیت ها قانون است

رئیس کل دادگستری لرستان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر،  با بیان اینکه تخلفات داوطلبان به هیئت نظارت گزارش شده و با متخلفان برخورد خواهد شد بیان داشت: تاکید ما بر این است که چه نامزدهای انتخاباتی و چه هواداران آن ها در تبلیغات انتخاباتی قانون را رعایت کنند.

جعفر بدری با تاکید بر اینکه مبنای بررسی صلاحیت ها قانون است افزود: همچنین مبنای تصمیم گیری در هیئت های نظارت و اجرایی نیز قانون بوده لذا انتظار داریم همه بر اساس قانون حرکت کنند.

رصد تخلفات انتخاباتی توسط پلیس فتا

فرمانده انتطامی استان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، از تمهیدات لازم برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی قرارگاهی به نام قرارگاه امام علی(ع) تشکیل داده که در این قرارگاه کمیته های متعددی اوضاع انتخابات را از حیث تامین امنیت قبل، حین و بعد از انتخابات را رصد می کنند.

محمد قنبری عنوان کرد: پلیس فتا نیز برای بررسی مسائل مربوط به انتخابات به صورت شبانه روزی فعال شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی در لرستان تعامل و همکاری خوبی با ستاد ویژه انتخابات دارد.

کد خبر 3025429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha