۲۷ دی ۱۳۹۴، ۸:۴۶

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت خراسان شمالی:

انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت در اسفراین راه اندازی شد

انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت در اسفراین راه اندازی شد

بجنورد - رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت خراسان شمالی از راه‌اندازی نمایندگی این انجمن در شهرستان اسفراین خبر داد.

سیدحمید حریری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر بیان کرد: نمایندگی انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت با تلاش تعدادی از خیرین نیک اندیش شهرستان اسفراین و همت مسئولین و همیاری دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان راه اندازی شد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این انجمن در شهرستان اسفراین ارتقای سطح آگاهی مردم این شهرستان در خصوص سرطان، پیشگیری از شیوع سرطان و ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به بیماران سرطانی به منظور ترغیب و کمک به افراد پرخطر برای انجام آزمایش‌های غربالگری و تشخیص زودرس سرطان است.

حریری اضافه کرد: نمایندگی انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت شهرستان اسفراین در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا(ع) شماره هفت آماده ارائه خدمات به بیماران است.

وی گفت: امیدواریم با همت مردم و خیرین نیک اندیش شهرستان اسفراین شاهد کاهش سرطان طی سال‌های آتی در این شهرستان باشیم.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت خراسان شمالی افزود: در حال حاضر ۱۱۷ بیمار سرطانی اسفراینی در این انجمن ثبت نام شدند که هم اکنون ۹۶ بیمار در حال درمان و تحت حمایت این انجمن هستند.

به گفته وی نیمی از بیماران سرطانی شهرستان اسفراین را بانوان تشکیل می‌دهند.

حریری اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده نمایندگی انجمن عطوفت در سایر شهرستان‌های استان از جمله شهرستان شیروان به زودی راه اندازی خواهد شد.

 

کد خبر 3026435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha