۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۵۶

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛

برتری خفیف کاله برابر شهرداری/ درگیری بازیکنان تیم میهمان با داور

برتری خفیف کاله برابر شهرداری/ درگیری بازیکنان تیم میهمان با داور

تبریز - در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر والیبال، مسابقه دیدنی و جذاب دو تیم شهرداری تبریز و کاله مازندران با برتری کاله در تبریز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۷ امروز یک شنبه و با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید و در یکی از این دیدارها شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف کاله مازندران رفت که این دیدار در پایان با نتیجه سه بر دو به نفع تیم میهمان به پایان رسید.

ست نخست این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع تبریزی ها به پایان رسید که در دست دوم این والیبالیست های تیم میهمان بودند که نمایش درخشانی از خود نشان دادند و با نتیجه ۲۵بر ۱۳ این ست را پیروز شدند. در ست سوم این مسابقه نیز تیم میهمان با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد.

شهرداری تبریز دست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد تا دو تیم در مجموع ست شماری ها به نتیجه دو بر دو برسند و بازی به ست پنجم بکشد.

در ست پنجم این مسابقه نیز تیم میهمان از ضعف و خستگی بازیکنان حریف استفاده کرد و با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد و دو امتیاز حساس از تبریز با ارمغان آورد.

شاگردان بناکار در تیم تبریزی امروز هم مثل بیشتر مسابقات خودشان در این فصل ست پنجم را نتوانستند پیروز شوند و بازی را واگذار کردند. آنها هفته گذشته هم برابر آرمان اردکان در ست پنجم شکست خوردند و بازی را واگذار کردند. شهرداری تبریز در این فصل چهار مسابقه خود را با نتیجه سه بر دو باخته است.

استقبال پرشور و پرتعداد تبریزی ها از بازی

شهرداری با این شکست و کسب تنها یک امتیاز با ۲۸ امتیاز از ۱۷ بازی گذشته در رده پنجم جدول قرار گرفت و کاله نیز با ۲۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول ۱۲ تیمی این مسابقات جای گرفت.

از حاشیه های مهم این دیدار می توان به استقبال خوب تبریزی ها از این بازی اشاره کرد. امروز بیش از ۲ هزار نفر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

یکی دیگر از حاشیه های این بازی درگیری بازیکنان تیم میهمان با داور مسابقه بود. در ست چهارم این بازی بازیکنان کاله در چند صحنه به قضاوت داور معترض بودند که با داور درگیری لفظی شدیدی نیز پیدا کردند و داور مسابقه به دو بازیکن آنها کارت قرمز نشان داد، بعداز این کارت های قرمز و در حالیکه نتیجه ست چهارم ۱۳ بر چهار به نفع شهرداری تبریز بود سرمربی تیم میهمان دست به چند تعویض زد و بازیکنان جوان خود را وارد مسابقه کرد و همزه زرینی ملی پوش کاله را که بسیار معترض بود از زمین مسابقه خارج کرد.

داور اول این مسابقه مسعود یزدان پناه، داور دوم مرتضی علایی و ناظر این بازی نیز شهباز صدری بود.

کد خبر 3027269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha