۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱

استاندار خراسان شمالی:

نگاه جمهوری اسلامی رفع محرومیت از تمامی مناطق کشور است

نگاه جمهوری اسلامی رفع محرومیت از تمامی مناطق کشور است

بجنورد - استاندار خراسان شمالی گفت: نگاه و‌توجه جمهوری اسلامی ایران رفع محرومیت و‌حمایت از تمامی مناطق محروم کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر پرویزی پیش از ظهر یکشنبه درگردهمایی طلایه داران علمای شیعه و سنی خراسان شمالی با گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر انفلاب اسلامی از ابعاد مختلفی دارای اهمیت است؛ چراکه طی ۳۷سال گذشته با مدیریت های مناسب اقدامات موثری در تمام حوزه های عمرانی صورت گرفته است.

وی گفت: به رغم مشکلات و کم و‌کاستی های موجود، نگاه جمهوری اسلامی رفع محرومیت و حمایت از تمامی مناطق محروم کشور بوده است.

پرویزی اظهار کرد: کشور ما از ابتدای انقلاب با تعارض، تحریم، جنگ و‌محرومیت مواجه بوده و پس از جنگ نیز با توسعه و تحریم مواجه شد.

وی تصریح کرد: در هیچ مقطع زمانی شرایط راحتی برای اداره عادی کشور نداشتیم و همچنان نیز این شرایط پا برجا است.

نماینده عالی دولت درخراسان شمالی گفت: درآستانه دهه مبارک فجرائمه جمعه و‌جماعات و‌روحانیون نیز برنامه های متنوعی در نظرگرفته اند.

وی تاکید کرد: درایام دهه فجر انتقادات و ایرادات دستگاه های اجرایی کنار گذاشته شود، اما تبیین خدمات و دستاوردها وارزش های انقلاب اسلامی برای مردم مورد تبیین و مورد توجه قرار گیرد.

پرویزی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور نیز گفت: امیدواریم شرایط اقتصادی کشور سالهای آتی بهبود یابد تا بتوانیم تولیدات را وارد عرصه صادرات کنیم.

وی اظهار کرد: صنایع کوچک و تولیدی با مشکلاتی مواجه هستند که با رفع تحریم ها امید است مشکلات مرتفع و زمینه صادرات محصولات و تولیدات فراهم شود.

وی گفت: در حال حاضر ظرفیت تولیدی ما بیش از نیاز تولیدات کشور است به این معنا که نگاه به صادرات پیش رفته و اگر صادرات محقق نشود اشتغال و کشور دچار آسیب می شوند.

استاندار خراسان شمالی به بحث انتخابات هفتم اسفندامسال نیز اشاره کرد و گفت: بایستی زمینه های انتخابات شایسته و حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

پرویزی افزود: باید به گونه ای رفتار کرد که مردم درک صحیح و شایسته ای از انتخابات داشته باشند.

وی تاکید کرد: وظیفه نمایندگان انجام اقدامات مناسب برای رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و‌مردم است.

پرویزی گفت: باید نگاه مردم نسبت به انتخابات نسبت به سنوات گذشته تغییر یابد.

کد خبر 3038032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha