۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۴۶

نایب رئیس اتاق بازرگانی قم:

صنایع قم برای بازسازی نیازمند کمک دولت هستند

صنایع قم برای بازسازی نیازمند کمک دولت هستند

قم - نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قم با بیان اینکه برخی از ماشین‌ آلات در بخش‌های صنعتی قدیمی است بر لزوم بازسازی صنایع با کمک دولت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اللهیاری شامگاه یکشنبه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پسابرجام که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی قم برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۹۴ برجام به ثمر نشست و جهانیان پذیرفتند ایران از تولیدکنندگان سوخت باشد.

وی با بیان اینکه مجلسیان و دولتمردان برای کسب جایگاه قدرتمند ایران در جهان تلاش کرده‌اند، افزود: همکاری سه طرفه دولت، مجلس و مردم می‌تواند مملکت را به سرنوشت خوبی برساند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی قم بیان کرد: صنعتگران و تجار در همه جا از جمله در جنگ تحمیلی و دوران تحریم نشان داده‌اند که حامی دولت هستند.

وی ابراز کرد: سال ۹۴ سالی بسیار کم پول برای کشور بود اما امیدواریم سال ۹۵ وضع پولی صنایع بهتر باشد و صنایع اگر بخواهد جایگاهی در جهان داشته باشد باید تلاش بیشتری انجام دهند که تحقق این امر نیازمند کمک دولت است.

اللهیاری عنوان کرد: برخی از ماشین‌ها در بخش‌های صنعتی قدیمی بوده و متناسب با توسعه امروز نیستند که باید با کمک دولت صنایع را بازسازی کرد و از ماشین آلات مناسب استفاده کنند که هم آلودگی کاهش یابد و هم جایگاه صنایع پیشرفت کند.

وی با اشاره به مشکل فعالیت بانکی صنعتگران، افزود: تا زمانی که ارتباط بانکی مناسبی با خارج نداشته باشیم نمی‌توانیم به موفقیت برسیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قم اظهار داشت: در کشور ایران نیروی جوان و تحصیل کرده بالایی نسبت به کشورهای منطقه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تأثیر برجام بر ماشین آلات صنعتی می‌تواند مؤثر باشد، افزود: باید صنایع بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کنند تا بتوانند به رشد روز افزون و پیشرفت مناسب برسند.

کد خبر 3556943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha