۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۲۸

در سفر به کردستان؛

معاون وزیر ارشاد به مقام شامخ شهید شیخ الاسلام ادای احترام کرد

معاون وزیر ارشاد به مقام شامخ شهید شیخ الاسلام ادای احترام کرد

سنندج- معاون امورمطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به کردستان برسر مزار شهید شیخ الاسلام نماینده سابق مردم در مجلس خبرگان رهبری حضور یافت وبه مقام شامغ این شهید ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای حضور در دومین جشنواره استانی مطبوعات کردستان امروز به این استان سفر کرده است در ابتدا این سفر خود برسر مزارشهید شیخ الاسلام واقع در قبرستان تپه شیخ محمد باقر سنندج حاضر شد و به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

مدیرکل و معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و جمعی از اصاحب رسانه استان کردستان هم معاون امور مطبوعاتی وزیرارشاد را همراهی کردند.

شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام نماینده دو دوره مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ماه رمضان سال 88 به دست عوامل تکفیری به درجه شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قربستان تپه شیخ محمد باقر سنندج از قبرستان های قدیمی این شهر واقع در انتهای خیابان کشاورز به خاک سپرده شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با استاندار و دیدار با اصحاب رسانه استان کردستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کردستان است.
 

کد خبر 3557577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha