۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

ارشاد و کانون پرورش فکری خراسان شمالی تفاهم نامه امضاء کردند

ارشاد و کانون پرورش فکری خراسان شمالی تفاهم نامه امضاء کردند

بجنورد – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورشی وفکری کودکان خراسان شمالی به منظور اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین ثابت قدم وحید با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه با هدف دانش افزایی برای فعالیت‌ها و برنامه‌های کودک محور و ارتقاء و مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی ویژه کودکان ونوجوانان خراسان شمالی منعقد شده است.

وی اظهار داشت: تشکیل شورای راهبردی با معرفی نمایندگان از سوی طرفین تفاهم نامه، برگزاری جشنواره، نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودک و نوجوان، برگزاری دوره‌های آموزشی، نشست‌های علمی و پژوهشی با موضوعات کودک و نوجوان و تسهیل در انجام برنامه مشترک و بهره برداری از ظرفیت‌های هر دوحوزه جهت تحقق اهداف تفاهم نامه از مهم‌ترین عناوین این تفاهم نامه است.

وی دعوت از کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در جلسات اعطای مجوز به آثار کودکان و نوجوانان استان برای چاپ کتاب، تخصیص بخشی از بودجه خرید کتاب اداره به کانون جهت تجهیز کتابخانه‌های کانون استان، تخصیص امکاناتی از قبیل سالن نمایش و صدور کارت سینما برای همه کارکنان کانون و تخصیص بیمه هنرمندان برای مربیان پاره وقت هنری و ادبی کانون بر طبق قوانین و دستورالعمل‌ها را از دیگر تعهدات این تفاهم نامه عنوان کرد.

ثابت قدم وحید همچنین اعزام مربیان متخصص در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان، حضور کارشناسان و مربیان متخصص در داوری بخش کودک و نوجوان مسابقات، برگزاری فعالیت‌های کتاب محور درکتابخانه های و تخصیص عضویت نیم بهاء برای کودکان و نوجوانان کارکنان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی در مراکز را موارد مهم تعهدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برشمرد.

تفاهم نامه مشترک بین اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان شمالی در ۶ ماده به امضای مدیران این دستگاه‌ها رسید.

کد خبر 3562051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha