۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان:

بد اخلاقی انتخاباتی در آبادان نداشتیم

بد اخلاقی انتخاباتی در آبادان نداشتیم

آبادان - فرمانده انتظامی آبادان گفت: در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خوشبختانه هیچ مورد از بداخلاقی انتخاباتی در این شهرستان نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کهیایی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به برنامه ریزیها و تمهیدات اندیشیده شده قبلی امنیت انتخابات در پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات به بهترین شکل و سطح ممکن فراهم بود.

وی با اشاره به هدف گذاری و برنامه ریزی در مباحث پیرامونی انتخابات از جمله مناطق حساس و طبقه بندی شده اظهار کرد: برخورد پلیس با مردم و به عکس در نوع خود بی نظیر بود. مشارکت و همراهی مناسب، به جا و به موقع شهروندان با پلیس در پایداری امنیت انتخابات کمک شایانی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت انتخاباتی در تمامی مراحل تصریح کرد: با تمامی توان خود ضمن پوشش مناسب برنامه ها و مراحل مختلف انتخابات بر اساس وظایف تعریف شده قانونی، انتخاباتی آرام، با نشاط و امنی را در شهرستان آبادان پشت سر نهادیم.

کهیایی گفت: خوشبختانه آگاه سازی مردم از روند انتخابات از طریق رسانه ها سبب بالا رفتن مشارکت آنان در برگزاری انتخاباتی سالم، آگاهانه و خوب شد.

وی از همراهی، همکاری و تلاش نیروهای سپاه و دریابانی با پلیس در تامین امنیت صندوقها در شعب اخذ رای قدردانی کرد و افزود: از مردم آبادان نیز که با حضور پر شور و آگاهانه خود در پای صندوقهای رای حماسه ای دیگر از صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و پایبندیشان به نظام و مقام معظم رهبری را به جهانیان نشان دادند، قدردانی می کنم.

کهیایی در خصوص بروز احتمالی درگیری در روز انتخابات اظهار کرد: با توجه به فرهنگ خوب مردم آبادان و مدنیت خوبی که این شهر دارد و بایستی قدر دان آن باشیم، خوشبختانه هیچ موردی از درگیری و یا بد اخلاقی انتخاباتی در این روز خاص نداشتیم.

وی تصریح کرد: درک بالای مردم آبادان از انتخابات به حدی است که حتی کاندیداها در پایان اعلام نتایج به یکدیگر تبریک گفتند چرا که هیچگاه خود را رقیب یکدیگر نمی دانستند و بار مسئولیت را به دیگری سپردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان آبادان، تخلفات منجر به دستگیری فرد و یا افراد در روز انتخابات نبوده و شکایات واصله مردمی مربوط به تخلفات انتخاباتی در کمیسیون رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری مطرح و در آنجا رسیدگی شده است.

کد خبر 3568686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha