۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۴۲

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بجنورد:

نظارت و کنترل بر فرآورده‌های خام دامی تشدید می‌شود

نظارت و کنترل بر فرآورده‌های خام دامی تشدید می‌شود

بجنورد - رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بجنورد گفت: نظارت و کنترل بر فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان، در ایام نوروز تشدید می‌شود.

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از آنجایی که اصلی‌ترین وظیفه سازمانی این دستگاه اجرایی، نظارت بر کلیه مراحل تهیه، تولید، فرآوری و توزیع فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره هموطنان است، در این راستا اداره دامپزشکی همه ساله در ایام نوروز با تشدید کنترل و نظارت بر فرآورده‌های خام دامی تلاش می‌کند تا شادی این روزها را در کام همه هموطنان دوچندان کند.

وی با بیان اینکه اغلب رستوران‌ها و مکان‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی جاده‌ای در ایام نوروز مراجعه کننده بیشتری دارند، اظهار کرد: به همین دلیل در این ایام بازدیدها و کنترل‌های بیشتر و شدیدتری توسط کارشناسان و بازرسان شبکه دامپزشکی دراین بخش صورت می‌گیرد.

رحیمی گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان بجنورد با استفاده از دو اکیپ ثابت و چهار اکیپ سیار با ۱۰نفر روزکار در دوشیفت کاری از ساعت هشت بامداد الی ۲۰ از ۱۵ اسفند ماه جاری لغایت ۱۵ فروردین ۹۵ طی یک طرح یک ماهه، همه روزه این وظیفه مهم را پیگیری می‌کنند.

وی همچنین تاکید کرد: همشهریان و مسافرین محترم می‌توانند با گرفتن شماره ۱۵۱۲ بدون هیچ پیش شماره‌ای به سامانه پاسخگویی دامپزشکی متصل و گزارش و یا شکایات خود را جهت رسیدگی و بهبود هرچه بهتر خدمات رسانی این دستگاه اطلاع دهند.

کد خبر 3580536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha