۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲

با محوریت مطالبات رهبر معظم انقلاب از سخنرانان و مداحان؛

سی و چهارمین شماره نشریه روضه منتشر شد

سی و چهارمین شماره نشریه روضه منتشر شد

سی و چهارمین شماره از نشریه روضه با محوریت مطالبات رهبر معظم انقلاب از جامعه سخنران و مداح همزمان با روزهای پایانی سال منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و چهارمین شماره از نشریه روضه با محوریت مطالبات رهبر معظم انقلاب از جامعه سخنران و مداح و با آثار و گفتارهایی از حجت الاسلام رضا غلامی  و آقایان؛غلامرضا سازگار،مهدی سلحشور،سعید حدادیان،یدالله بهتاش،مهدی رسولی،سید رضا نریمانی و دکتر محمد رضا سنگری منتشر شد.

«چگونگی دیدار سالیانه مداحان با رهبر معظم انقلاب در گفتگو با رضا معممی مقدم» «نگاه کارشناسانه رهبری به مداحی به قلم یدالله بهتاش» «ماجرای اولین دیدار مداحان با رهبر انقلاب در گفتگو با سید احمد شمس» «فرصتی به نام هیئات و مجالس دینی به قلم حجت الاسلام عچرش» «تاملی در رهنمودهای رهبری در دیدار با مداحان به قلم دکتر محمد رضا سنگری»«اینفوگرافی بیانات رهبری در دیدار با مداحان در سال ۹۴» «اینفوگرافی مهمترین تحولات جهان اسلام در سال ۱۳۹۴» از مهمترین عناوین این شماره نشریه روضه است.

 

علاقمندان جهت تهیه این شماره از نشریه روضه همراه با لوح فشرده بیانات رهبری در دیدار با مداحان می توانند با شماره ۰۶۱۳۵۵۳۱۶۴۰ یا ۰۹۳۹۵۶۲۵۵۵۷تماس حاصل نمایند.

سی و چهارمین شماره نشریه روضه با مدیر مسئولی میلاد عچرش و سردبیری علی سواری در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه با حمایت مرکز توسعه فعالیتهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی توسط گروه رسانه مرکز عصر ظهور اهواز تهیه و توزیع شد.

کد خبر 3582390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha