۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۴۷

امام جمعه موقت بجنورد:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران است

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران است

بجنورد - امام جمعه موقت بجنورد ایمان، وحدت، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را رمز پیروزی و موفقیت ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مهدوی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در عین توجه و جدی قلمداد کردن دشمن، آن‌ها را قابل شکست می‌داند ودر این راه هیچ هراسی به دل راه نمی‌دهد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: مقام عظمای ولایت در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی توجه به دشمن و توطئه‌های قبل و بعد از انقلاب را مورد توجه قراردادند.

حجت الاسلام مهدوی پور ایستادگی و مقاومت ملت ایران را سدی در برابر دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: ملت ایران با ایمان و اعتقاد قلبی خود و با ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان نظام اسلامی همه بن بست های پیش رو را از مقابل راه خود برداشته است.

وی در ادامه سالروز تاسیس جمهوری اسلامی را با رای قاطع ملت ایران مورد اشاره قرار داد و گفت: یوم الله ۱۲ فروردین روز استقرار نظام جمهوری اسلامی است؛ روزی که ملت عزیز ایران با حضور ۹۸ درصدی خود در پای صندوق‌های رای با گفتن «آری» به «جمهوری اسلامی» این نظام مقدس را تاسیس کردند.

حجت الاسلام مهدوی پور با گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین که یکی از بزرگ‌ترین اعتیاد ملی و مذهبی است، افزود: مردم در این روز با رای به جمهوری اسلامی خط بطلانی بر مقوله جدایی دین از سیاست کشیده و اوج اعتماد خود را به امام(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ابراز کردند.

امام جمعه موقت بجنورد سالروز ولادت بانوی بزرگ اسلام، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) را به ملت مسلمان ایران تبریک گفت و اظهار داشت: خداوند متعال دو نعمت بزرگ به پیامبر اکرم(ص) عنایت کرد که یکی قرآن و دیگری فاطمه (س) بود.

وی ساده زیستی حضرت فاطمه(س) را مورد توجه قرارداد و گفت: متاسفانه مشکلات امروز جامعه ما به دلیل دور شدن از ساده زیستی حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام مهدوی پور تصریح کرد: امروز باید زنان مسلمان ما حضرت فاطمه زهرا(س) را در زندگی سرمشق و الگوی خود قرارداده و در راه تبدیل جامعه به جامعه زهرایی تلاش کنند.

کد خبر 3585186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha