۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

دبیرخانه انجمن مفاخر درشهرستان‌های خراسان شمالی راه اندازی می‌شود

دبیرخانه انجمن مفاخر درشهرستان‌های خراسان شمالی راه اندازی می‌شود

بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: طی سال جاری دبیرخانه انجمن مفاخر در شهرستان‌های استان راه اندازی می‌شود.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به منظور تحقق شعار" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اجرای برنامه‌ها و اقدامات موثر و با کیفیتی را در دستور کار قرار داده است.

وی راه اندازی دبیرخانه انجمن مفاخر در شهرستان‌های استان را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد فرهنگی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شهرستان‌های بجنورد و اسفراین از دبیرخانه انجمن مفاخر بهره‌امند هستند و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این دبیرخانه امسال در سایر شهرستان‌های استان نیز راه اندازی می‌شود.

ثابت قدم افزود: شناسایی و معرفی شخصیت‌های علمی، فرهنگی، مذهبی و ... استان از جمله مهم‌ترین هدف راه اندازی این دبیرخانه در شهرستان‌ها است.

وی با بیان اینکه با اقدامات فرهنگی می‌توان جایگاه خراسان شمالی را در عرصه‌های فرهنگی و علمی کشور ارتقاء داد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی به منظور جذب سرمایه در انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف این انجمن‌ها دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: خوشبختانه این استان ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خوبی دارد که برای شکوفایی استعدادهای آن باید از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌امند شد.

ثابت قدم گفت: تجلیل از هنرمندان برجسته استان، انتشار نشریه داخلی، توجه به بیمه هنرمندان، خبرنگاران، نویسندگان و فعالان قرآنی، تکمیل بانک جامعه اطلاعات هنرمندان استان، ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری و ... از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در سال جاری است.

کد خبر 3592342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha