۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۸:۱۵

معاون عمرانی استاندار:

دولت یازدهم به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد و آن را عملیاتی می کند

دولت یازدهم به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد و آن را عملیاتی می کند

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی اولین سیاست و رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است که با اعتقاد به آن در راستای عملیاتی کردن آن تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی جمعه شب در مراسم معارفه شهردار جدید معلم کلایه که با حضور سید علی موسوی فرماندار قزوین و زاهدپورمدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم منطقه برگزار شد اظهارداشت: دولت بر این باور است که برنامه های اقتصاد مقاومتی می تواند مشکلات کشور در حوزه اقتصاد را برطرف کند لذا در راستای عملیاتی کردن این شعار، قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح کشور به ریاست معاون اول محترم و در سطح استان ها با مدیریت استانداران تشکیل شده است.

حبیبی تصریح کرد: راه نجات کشور از اقتصاد مقاومتی می گذرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نسخه شفا بخش نظام است و با تاکید رهبری با تأکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در استان، سیاست امسال مدیریت ارشد استان موفقیت در تحقق شعار امسال است و ارزیابی مدیران و ماندن یا رفتن آنها نیز در راستای عمل به این شعار خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: استان قزوین قطب کشاورزی و صنعت است که با شناسایی و استفاده از ظرفیت های این حوزه ها و حل موانع موجود در توسعه می توان به نتایج موثری رسید.

وی بیان کرد: یکی دیگر از رویکردهای دولت تدبیر و امید ایجاد ثبات و آرامش در جامعه است که خوشبختانه امروز آرامش در کشور حکمفرما و نهادینه شده است.

حبیبی تصریح کرد: دولت اعتقاد دارد باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه و روز به روز پر رنگ تر شود.

وی گفت: هر چند نمی توانیم حق خانواده شهدا و ایثارگران را ادا کنیم اما باید در جهت بارور ساختن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم تا بقا انقلاب و نظام تضمین شود.

معاون امور عمرانی استاندار خدمت بی منت به مردم را رویکرد و سیاست دیگر دولت ارزیابی کرد و اظهارداشت: تمام برنامه های دولت در راستای افزایش رفاه عمومی و کیفیت بخشی به زندگی مردم است.

وی افزود:حضورحداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته مهر تأئیدی بود برعملکرد دولت تدبیر و امید که این حضور وظیفه مسئولان  را نسبت به مردم سنگین تر می کند و امیدواریم بتوانیم رضایت ولی نعمتان انقلاب را جلب کنیم.

حبیبی بیان کرد: دولت یازدهم مشروعیت خود را از رهبری نظام و مقام عظمای ولایت می داند و در راستای تحقق منویات معظم له شبانه روز تلاش می کند.

معاون عمرانی استانداری در ادامه با برشمردن برخی ویژگی های یک شهردار خوب تصریح کرد : مردم توسعه و پیشرفت شهری را می خواهند و یک شهردار باید با خودداری از استبداد رأی و بهره گیری از ایده های خوب دیگران در جهت رفع مشکلات مردم عمل کند.

وی افزود: شهردار باید بیشترین تعامل را با مردم داشته باشد و با شناسایی فرصت ها و تهدیدهای موجود شهر برای توسعه، عمران و آبادانی شهر برنامه ریزی و اقدام کند.

فرماندار قزوین: خدمت بی منت به مردم، مسئولیت را ارزشمند می کند

در ادامه سید علی موسوی فرماندار شهرستان قزوین گفت: مسئولیت زمانی ارزش پیدا می کند که در خدمت مردم باشیم و بی منت در راستای رفع مشکلات آنها گام برداریم.

موسوی افزود: سال گذشته مردم با احساس وظیفه در صحنه حاضر شدند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس آن در انتخابات هفتم اسفند حماسه آفریدند و مسئولان در قبال این مردم باید انجام وظیفه کنند و خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ضمن تقدیر از خدمات شهردار سابق معلم کلایه و تبریک به شهردار جدید گفت: فلسه ایجاد شوراها در راستای انتخاب یک شهردار خوب و پشتیبانی از آن و پیشرفت در کارهاست که امروز شاهد موفقیت در این زمینه هستیم.

در این مراسم محمد یوسفی به عنوان شهردار معلم کلایه معرفی شد.

محمد یوسفی دارای مدرک فوق لیسانس برنامه ریزی شهری و دانشجوی دکتری در همین رشته است.

 

کد خبر 3593470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha