۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹

امام جمعه کرمانشاه:

کرمانشاه نیازمند تدبیری اورژانسی است

کرمانشاه نیازمند تدبیری اورژانسی است

کرماشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رفع مشکلات استان از جمله بیکاری نیازمند تدبیری اورژانسی و توجه بیش از پیش مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما عصر امروز دوشنبه در نشست فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و با رویکرد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه استان فقیری است که قابل مقایسه با بسیاری استان ها نیست.

امام جمعه کرمانشاه افزود: این استان نیازمند تدبیری اورژانسی است و باید ظرفیت های آن شناسایی و در راستای توسعه به کار گرفته شود.

علما اشاره ای نیز به برخی از ظرفیت های استان چون کشاورزی و دامپروری داشت و گفت: باید برای این کار سلامت را نسخه خودمان کرده و آن را عملی کنیم.

وی بر تقویت اقتصاد کشور تاکید کرد و افزود: ما باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارمان قرار دهیم تا اقتدار ایران اسلامی روز افزون شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اقتصاد ما باید تقویت شده و این رشد بر سر سفره مردم بیاید و در واقع ملموس بوده و مردم آن را لمس و درک کنند.
 
آیت الله علما در پایان با اشاره به مشکلات استان کرمانشاه، گفت: وجود ۳۵ درصد بیکاری در استان کرمانشاه خیلی سنگین است و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

کد خبر 3602284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha