۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۲۷

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی خبر داد:

کمک ۵۶۰ میلیون ریالی بجنوردی‌ها در طرح «احسان» بهزیستی

کمک ۵۶۰ میلیون ریالی بجنوردی‌ها در طرح «احسان» بهزیستی

بجنورد - مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح احسان در شهرستان بجنورد، اهالی این شهرستان ۵۶۰ میلیون ریال برای رفع نیاز مددجویان تحت پوشش بهزیستی این استان کمک کردند.

رضا اله وردی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اداره کل بهزیستی خراسان شمالی به منظور کمک به مددجویان تحت حمایت و رفع بخشی از مشکلات این افراد در اسفندماه سال گذشته طرح احسان را در شهرستان بجنورد اجرا کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان بجنوردی از اجرای این طرح گفت: از آغاز اجرای این طرح با مشارکت فروشگاه‌های معتبر شهرستان بجنورد مردم نوع‌دوست این شهرستان با خرید فیش از فروشگاه‌های طرف قرار داد و پیشتیبانی و همکاری با بهزیستی استان در مجموع ۵۶۰ میلیون ریال مشارکت داشتند.

اله وردی افزود: از محل اجرای این طرح مواد غذایی، لوازم بهداشتی و مراقبتی، لوازم پزشکی و سایر اقلام مورد نیاز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح که توسط فروشگاه‌های معتبر و طرف قرار داد بهزیستی خراسان شمالی اجرا می‌شود نیازمندان معرفی شده توسط بهزیستی به فروشگاه‌های مجری طرح مراجعه کرده و از محل درآمد حاصل از خرید فیش‌ها، جنس مورد نیاز خود را تحویل می‌گیرند.

به گفته اله وری همچنین فروشگاه‌های طرف قرارداد و شهروندان بجنوردی در امور مربوط به تبلیغات طرح احسان نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت داشتند.

وی افزود: شهروندان در صورت تمایل برای شرکت در این طرح می‌توانند با حضور در فروشگاه‌های طرف قرار داد با خرید فیش ضمن تامین مایحتاج عمومی و ضروری نیازمندان مشارکت خود را با همان نیت خاص و هدفمند عملی کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: هم اکنون بیش از ۳۰ فروشگاه معتبر در شهرستان بجنورد طرح احسان را اجرا می‌کنند.

وی اضافه کرد: با همکاری بیمه معلم نیز در اجرای طرح احسان از آغاز اجرای این طرح تاکنون برای پنج نفر از مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان بیمه عمر و سرمایه گذاری صادر شده است.

اله وردی اظهار کرد: این طرح در حال حاضر تنها در شهرستان بجنورد اجرا می‌شود و با برنامه ریزی‌های انجام شده از نیمه دوم امسال در سایر شهرستان‌های خراسان شمالی نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 3606937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha