۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۷:۳۰

مستند «بازگشت گمورا» در خبرگزاری مهر نمایش داده می‌شود

مستند «بازگشت گمورا» در خبرگزاری مهر نمایش داده می‌شود

نشست نمایش، نقد و بررسی فیلم مستند «بازگشت گمورا» یکشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور کارگردان فیلم و شفیع آقامحمدیان در خبرگزاری مهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه‌های «باشگاه فیلم مهر» فیلم مستند «بازگشت گمورا» به کارگردانی جواد رئیسی از ساعت ۱۱ یکشنبه ۱۹ اردیبهشت در خبرگزاری مهر به نمایش درمی‌آید و ورود عموم در این برنامه آزاد است.

در این نشست حجت‌الاسلام جواد رئیسی کارگردان به همراه سید کمیل رستمی مشاور تاریخی و احمد خدایی‌نصر مدیر تولید این فیلم حضور دارند. همچنین پس از پایان نمایش فیلم، شفیع آقامحمدیان نویسنده و کارگردان سینما به نقد و بررسی آن می‌پردازد.

مستند «بازگشت گمورا» به کارگردانی جواد رئیسی و تهیه کنندگی جمال عودسیمین با موضوع بررسی سیر تحول زیست جنسی در غرب، انقلاب جنسی و طرفداران آن در مغرب زمین و معضلات اخلاقی ناشی از آن ساخته شده است. این فیلم از تولیدات سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» است.

دیگر عوامل ساخت این فیلم مستند عبارتند از سید کمیل رستمی و حسین مروتی: گروه مشاوران پروژه، تورج کلانتری: ناظر کیفی، مهدی انصاری: جلوه‌های ویژه و محی‌الدین تقی پور: گوینده متن.

خبرگزاری مهر واقع در خیابان استاد نجات الهی(ویلا)، بین چهارراه طالقانی و سمیه، کوچه بیمه میزبان علاقمندان به تماشای این مستند است.

«باشگاه فیلم مهر» تاکنون مستندها، فیلم‌های بلند داستانی و انیمیشن را با حضور عوامل این آثار و همچنین کارشناسان و علاقمندان به سینما به نمایش گذاشته است. ویژگی برنامه‌ها این است که علاقمندان به تماشای این آثار می‌توانند به صورت آزاد با حضور در خبرگزاری مهر به تماشای فیلم‌هایی بنشینند که تعدادی از آنها در سینماهای کشور اکران نمی‌شوند.

کد خبر 3617754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha