۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷

با هدف ارتقای آمادگی بازیکنان؛

سپاهان در مسابقات جام چهارجانبه شهدای مدافع حرم شرکت می‌کند

سپاهان در مسابقات جام چهارجانبه شهدای مدافع حرم شرکت می‌کند

اصفهان – تیم فوتبال سپاهان اصفهان با هدف ارتقای آمادگی بازیکنان خود در مسابقات جام چهارجانبه شهدای مدافع حرم شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با هدف ارتقای آمادگی بازیکنان خود در مسابقات جام چهارجانبه شهدای مدافع حرم شرکت می‌کند.

شاگردان عبدالله ویسی عصر امروز برای شرکت در مسابقات چهارجانبه شهدای مدافع حرم که قرار است در شهر بابل برگزار شود، راهی این کشور می‌شوند.

طلایی‌پوشان اصفهان پس از آغاز تمرینات خود در شهر اصفهان و ورزشگاه فردوس، یک اردوی ۱۰ روزه در شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری برگزار کردند.

این تیم اصفهانی پس از آن به اصفهان برگشت و پس از ۳ روز استراحت، تمرینات خود را از روز دوشنبه هفته گذشته در این شهر از سر گرفت.

قرار است که سپاهان پس از شرکت در تورنمنت شهدای مدافعان حرم، راهی تهران شده و ادامه تمرینات خود را در این شهر برگزار کند. به گفته سرپرست سپاهان برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اردوی تهران نیز در دستور کار تیم سپاهان اصفهان قرار گرفته است.

مسابقات فوتبال چهارجانبه جام شهدای مدافع حرم از روز پنجشنبه هفته جاری و به میزبانی خونه به خونه بابل با حضور گسترش فولادتبریز، خونه به خونه بابل، تیم ملی دانشجویان و تیم فولادمبارکه سپاهان برگزار می‌شود.

کد خبر 3711583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha