۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۵

محسن مقصودی به مهر گفت:

تلاش «ثریا» برای بازگشت به شبکه یک/ در حال رایزنی هستیم

تلاش «ثریا» برای بازگشت به شبکه یک/ در حال رایزنی هستیم

محسن مقصودی تهیه کننده برنامه «ثریا» درباره این برنامه بیان کرد که همچنان در حال رایزنی با مدیران برای بازگشت برنامه به شبکه یک هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «ثریا» به تهیه کنندگی محسن مقصودی در گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تولید می رسید که در طول زمان پخش چالش ها و مسایل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... را مطرح می کرد.

پخش این برنامه همزمان با ماه مبارک رمضان متوقف شد و کنداکتوری برای پخش مجدد آن در نظر گرفته نشد. تهیه کننده برنامه نیز از زمان پخش این برنامه و حتی بازگشت دوباره آن به کنداکتور برنامه اطلاعی نداشت.

به تازگی نیز متنی از طرف برنامه «ثریا» منتشر شده است که در آن با عوامل این برنامه به دلیل مشکلاتی که در این ماه ها داشته اند خداحافظی و گفته شده است در شرایط کنونی می توانند به سراغ تولید و یا کار دیگری بروند. این متن این شائبه را بوجود آورد که این برنامه با شبکه یک خداحافظی کرده است.

اما محسن مقصودی تهیه کننده برنامه در این باره به خبرنگار مهر گفت: قرار بود برنامه بعد از ماه مبارک رمضان پخش شود اما بنا به شرایطی «ثریا» امکان پخش نداشت و هنوز هم مشخص نیست که برنامه روی آنتن می رود یا نمی رود. با این حال ما در حال رایزنی با مدیران برای پخش برنامه هستیم.

وی همچنین درباره متن منتشر شده توضیح داد که به دلیل مشکلاتی که وجود داشت از عوامل خواسته اند که بیشتر از این منتظر نمانند.

کد خبر 3717347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha