۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶

«آدامس چهارشنبه های خوشبختی» منتشر شد

«آدامس چهارشنبه های خوشبختی» منتشر شد

کتاب داستان «آدامس چهارشنبه های خوشبختی» نوشته سید نوید سیدعلی اکبر توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب داستان «آدامس چهارشنبه های خوشبختی» نوشته سید نوید سیدعلی اکبر به تازگی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این اثر از جمله کتاب های تصویری و آثار مجموعه کتاب های فندق است که توسط این ناشر به چاپ می رسند. در کتاب های تصویری، نویسنده و تصویرگر به یک میزان در بردن بچه ها و مخاطبان به دنیای داستان، سهیم هستند. به این ترتیب، بچه ها به دنیای داستان می روند و والدین به دنیای کودکی شان. تصویرگری این کتاب، توسط راشین خیریه انجام شده است.

این داستان حول محور شخصیت دختربچه ای به نام باهار می گذرد. باهار همان جور که کنار گربه خوابالوها سطل آشغال را جستجو می کرد، یک جعبه چوبی پیدا کرد که رویش نوشته شده بود: چهارشنبه های خوشبختی. او بعد از پیدا کردن جعبه، روی زمین نشست و کیسه قوطی های خالی نوشابه را کنار پاهایش گذاشت و از گربه خوابالوها پرسید: ببینم پشمالوها! شماها می دونید امروز چند شنبه ست؟...

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

باهار وقتی از چادر بیرون می آمد، صدای آن خانم را شنید که گفت: «کاشکی زبون قورباغه ها رو می دونستم!»

باهار آدامسش را باد کرد و ترکاند و گفت: «چه کار عجیبی می کرد این خانوم! می خواست به قورباغه ها یاد بده از تو آتیش بپرند. کاش زبون قورباغه ها رو می دونست. اون وقت شاید قورباغه ها بهش می گفتند که دوست ندارند از تو آتیش بپرند.»

این کتاب با ۲۱ صفحه مصور، شمارگان ۳ هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3726839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha