۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۱۴

«حیدرالعبادی» از منطقه القیاره بازدید کرد

«حیدرالعبادی» از منطقه القیاره بازدید کرد

نخست وزیر عراق با حضور در منطقه القیاره واقع در استان نینوا از روند فعالیت های نیروهای امنیتی این کشور به صورت مستقیم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، نخست وزیر عراق امروز شنبه با حضور در برخی مراکز نظامی این کشور به صورت مستقیم با نیروهای امنیتی گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش «حیدرالعبادی» نخست وزیر عراق امروز در منطقه جنوبی القیاره واقع در استان نینوا حضور یافت و در بخش های مسکونی آن گشت زد.

نخست وزیر عراق همچنین در این سفر خود با نیروهای امنیتی حاضر در القیاره نیز گفتگو کرد و سپس در جمع فرماندهان حاضر شد تا روند و میزان آمادگی نیروهای عراقی را برای آزادسازی شهر موصل از تصرف تروریست های داعش بررسی کند.

در همین راستا و پیش از این نیز «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در سخنانی عنوان کرده بود: درخواست برخی برای عقد قراردادهای سیاسی پیش از آزادسازی موصل از کنترل داعش ناپسند است.

وی در ادامه سخنان خود افزوده بود: تداوم برخی اقدامات سیاسی نشان می دهد که سقوط شهر موصل یک توطئه کاملا سیاسی بوده است. ما تلاش برای آزادسازی موصل و متوقف کردن طرح هایی که در صدد تجزیه عراق هستند را خواستاریم.

گفتنی است عناصر تکفیری داعش از نیمه های سال ۲۰۱۴ میلادی بر موصل مسلط شده اند و در حال حاضر نیز نیروهای امنیتی عراق برای حمله به این تروریست ها به منظور بازپس گیری این شهر از تکفیری ها آماده هستند.

کد خبر 3771984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha