۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۳۹

در هفته دهم لیگ دسته دو فوتبال کشور؛

تیم آبی‌پوشان اردبیل بازی خانگی را واگذار کرد/سقوط به رده هشتم

تیم آبی‌پوشان اردبیل بازی خانگی را واگذار کرد/سقوط به رده هشتم

اردبیل – تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل در هفته دهم لیگ دسته دو کشور میزبان تیم شهید کریمی جویبار بود که در نهایت این بازی خانگی مهم و حساس را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال آبی‌پوشان اردبیل و شهید کریمی جویبار عصر شنبه در استادیوم تختی اردبیل برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ دسته دو کشور بودند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع میهمان خاتمه یافت.

تیم آبی پوشان اردبیل که طی دو هفته گذشته به تساوی رسیده و تنها دو امتیاز کسب کرده بود، در بازی امروز خانگی تنها به دنبال برد بود، اما این تیم نتوانست انتظارات هواداران خود را برآورده کرده و بازی خانگی را با شکست پشت سر گذاشت.

بازی امروز دو تیم اردبیل و جویبار در حالی با گل زودهنگام تیم آبی پوشان آغاز شد که به نظر می رسید این تیم برای برد پرگل و کسب سه امتیاز دیدار پا به میدان گذاشته است.

تیم آبی پوشان اردبیل در دقیقه سوم و در حالی که هنوز بازی جا نیافتاده بود توسط بازیکن با تجربه و گلزن این روزای خود یعنی سجاد عرفانی به گل رسید تا هواداران اندک حاضر در استادیوم سه امتیاز بازی را از آن تیم اردبیل بدانند.

اما هرچه از زمان بازی می گذشت این تیم میهمان بود که نمایش بهتری داشت و نشان می داد که به این راحتی حاضر به از دست دادن سه امتیاز نیست و حداقل یک تساوی از اردبیل می خواهد.

در نیمه اول این دیدار دو تیم موقعیت های دیگری را روی دروازه یکدیگر خلق کردند تا بازی با تگ گل دقایق اولیه عرفانی یک بر صفر به نفع میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم اما داستان بازی تغییر کرد و بازیکنان تیم آبی پوشان بی دلیل و برای حفظ تنها گل خود عقب کشیدند تا تیم شهید کریمی جویبار توپ و میدان را در اختیار بگیرد و حملات خطرناکی را روز دروازه تیم آبی پوشان تدارک ببیند.

در حالی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد، و تیم آبی پوشان نیز تنها به دفاع روی آورده بودند، تیم شهید کریمی جویبار به گل تساوی رسید. این گل که در دقیقه ۸۴ توسط احمد کتال به ثمر رسید تمام رشته های تیم اردبیل را پنبه کرد تا ترس تساوی دیگر به این تیم سایه بیاندازد.

اما این پایان کار نیود و درست دو دقیقه پس از گل تساوی، تیم شهید کریمی جویبار به گل دوم و پیروزی بخش دست یافت تا تیم میهمان مزد بازی منطقی و خوب خود را بگیرد. گل دوم تیم جویبار نیز در دقیقه ۸۶ و توسط مرتضی آکتیچی زده شد.

باخت امروز تیم آبی پوشان توام با بی برنامگی و ضعف در بازی و نیز عدم رضایت هواداران و تماشاگران از نتایج و حتی نحوه بازی، به نظر بسیاری از هواداران دور از انتظار نبود چراکه بازیکنان و کادر فنی این تیم طی هفته گذشته تمرینات خود را به دلیل مشکلات مالی تعطیل کرده بودند.

تیم آبی پوشان اردبیل با باخت خانگی امروز به رده هشتم جدول گروه دوم لیگ دسته دو کشور سقوط کرد. این تیم تاکنون دو برد، شش تساوی و دو باخت و ۱۲ امتیاز در کارنامه خود ثبت کرده است.

کد خبر 3822530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابراهیم خیزاب IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
      0 0
      سلام همشهری های گلم خداقوت تمام بازیکنان وکادرفنی تیم آبی پوشان رابه حضرت ابوالفضل سپردم انشالله اقاکمکتون کنه بهترین هارابراتون آرزومندم