۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه ورزش فوتبال در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار بگیرد

توسعه ورزش فوتبال در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار بگیرد

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رشد و توسعه ورزش فوتبال در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه رشد ورزش فوتبال در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: وجود استعدادهای ورزشی مختلف در این استان از پتاسیل های این استان به شمار می رود.

وی عنوان کرد: بسیاری از جوانان این استان توانسته اند در رشته های ورزشی مختلف کشور و جهان رتبه های برتر را کسب کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حمایت فدر اسیون از رشته ورزشی فوتبال موجب توسعه بیشتر این رشته ورزشی در این استان می شود.

وی عنوان کرد: باید با حمایت و تلاش بیشتر زمینه توسعه بیشتر این استان را فراهم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری برای برگزاری اردوهای تیم ملی دارد.

عبدالرحمان قاسمی تاکید کرد: ارتفاع بالای چهارمحال و بختیاری از سطح دریا ظرفیتی برای برگزاری اردوهای تیم ملی است تا ورزشکاران تیم ملی با شرایط برگزاری مسابقات در مناطق مرتفع آشنا شوند و آمادگی مطلوب تری برای برگزاری مسابقات ورزشی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ورزشکاران این استان در رشته های مختلف فوتبال ساحلی و فوتسال در سطح کشور خوش درخشیده اند.

کد خبر 3926193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha