۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۴۱

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

توجه به حوزه جوانان یکی از محورهای مهم مدیریت ورزش زنجان است

توجه به حوزه جوانان یکی از محورهای مهم مدیریت ورزش زنجان است

زنجان-مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: یکی از محورهای مهم مدیریت ورزش استان زنجان توجه به حوزه جوانان است و امروز جوانان یکی از دغدغه های مهم خانواده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوان  شامگاه شنبه‌در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ملی کشتی استان زنجان، گفت:رشته ورزشی کشتی در عرصه‌های مختلف پرچم ایران را به اهتزاز درآورده است و به عقیده من رشته کشتی پدر و مادر همه ورزش‌های ایران است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشته کشتی امروز در عرصه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد  و پرچم ایران را در همه عرصه‌های بین‌المللی به اهتزاز در آورده است.

جوان تاکید کرد: داشتن برنامه برای ما کاربردهای بسیار زیادی دارد و اگر در ورزش برنامه داشته باشیم، موفقیت‌های ما در عرصه ورزش تداوم دارد. 

وی افزود: می‌توان با برنامه خوب و منسجم دل مردم را با موفقیت‌ها در ورزش شاد کرد و با برنامه‌ریزی سهم استان زنجان را در موفقیت‌های ورزشی کشور به ویژه در کشتی بیشتر کرد. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: در رشته‌ای همانند کشتی زحمات بسیار زیادی کشیده می‌شود تا امثال میثم نصیری متولد شود و  هیئت کشتی استان زنجان از جمله هیأت‌های موفق ورزشی استان است و باید این مهم تقویت شود. 

جوان گفت: یکی از محورهای مهم مدیریت ورزش استان زنجان توجه به حوزه جوانان است و امروز جوانان یکی از دغدغه های مهم خانواده هستند و برنامه ریزی برای جوانان مورد تاکید قرار دارد.

وی ابراز کرد: مشکلات فعلی تنها با تلاش حوزه ورزش و جونان قابل حل نیست و برای برطرف کردن مشکلات همه مردم و مسئولان باید در کنار یکدیگر باشند.

کد خبر 3929952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha