سخنگوی شرکت مخابرات ایران خبر داد؛

بررسی وضعیت شبکه مخابراتی مشهد/ اختلال تا ساعات دیگر برطرف می شود

بررسی وضعیت شبکه مخابراتی مشهد/ اختلال تا ساعات دیگر برطرف می شود

در پی قطع ارتباطات در استان خراسان رضوی به دلیل زمین لرزه صبح امروز، سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: در حال بررسی وضعیت این شبکه هستیم و اختلال ظرف چند ساعت آینده برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، زمین لرزه ای به بزرگی ۶ ریشتر ساعت ۱۰ و ۳۹ دقیقه صبح امروز چهارشنبه خراسان رضوی را لرزاند. در پی وقوع این زمین لرزه، برقراری ارتباط با مشهد و شهرهای دیگر استان ممکن نیست.

در این باره محمدرضا بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شبکه مخابراتی در پی وقوع زلزله از کار نیافتاده است، اظهار داشت: به دلیل ترافیک حجیم به وجود آمده در برقراری تماس، شبکه دچار اختلال شده است.

وی با تاکید بر اینکه شبکه برای این میزان بار ترافیکی پیش بینی نشده بود، افزود: هم اکنون در حال استفاده از راه های پشتیبان و مسیرهای جایگزین برای سوق دادن این میزان ترافیک در خطوط ارتباطی هستیم.

بیدخام گفت: درحال بررسی وضعیت شبکه مخابراتی در استان خراسان رضوی هستیم و به زودی درخصوص وضعیت شبکه گزارش خواهیم داد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: میزان قطعی و اختلال هنوز مشخص نیست اما تا چندساعت آینده، این اختلال برطرف خواهد شد.

وی حجم بالای تماس به سمت استان خراسان رضوی را دلیل اختلالات موجود عنوان کرد و گفت: این مشکل هم در شبکه تلفن ثابت و هم تلفن همراه دیده می شود.

کد خبر 3945069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha