۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۷:۴۸

توسط نشر مرکز؛

عرضه چاپ هشتم «بچه‌های امروز معرکه‌اند»/ چاپ سوم «داعش» رسید

عرضه چاپ هشتم «بچه‌های امروز معرکه‌اند»/ چاپ سوم «داعش» رسید

کتاب های «بچه‌های امروز معرکه‌اند» اثر عزیز نسین و «داعش» نوشته بختیار علی با چاپ‌های هشتم و سوم توسط نشر مرکز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر مرکز امسال با ۵۸۰ عنوان کتاب در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده که از این تعداد، ۴۴ عنوان چاپ اولی هستند. یکی از کتاب هایی که این ناشر، نسخه‌های تجدید چاپی اش را به نمایشگاه آورده، کتاب «بچه های امروز معرکه اند» نوشته عزیز نسین، روزنامه نگار و طنز نویس ترک است که با ترجمه داود وفایی چاپ شده است.

این کتاب نامه های دو همکلاسی را که دور از هم افتاده اند، در بر می گیرد. این نامه ها داستان های طنزی را درباره اتفاقات مدرسه، روابط معلمان، اولیای دانش آموزان و خود دانش آموزان در بر می گیرد. چاپ اول ترجمه وفایی از این کتاب، زمستان ۹۴ به بازار عرضه شد و حالا نسخه های چاپ هشتمش در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

از دیگر کتاب های تجدید چاپی این ناشر در نمایشگاه، می‌توان به «داعش» با عنوان فرعی «خشونت شرقی و نقد عقل فاشیستی» نوشته بختیار علی رمان نویس کُرد اشاره کرد که با رمان «آخرین انار دنیا» در ایران شناخته می‌شود. این کتاب، خلاف آثار داستانی بختیار علی، یک اثر تحلیلی است و توسط سردار محمدی به فارسی ترجمه شده است. چاپ اول این کتاب هم سال ۹۴ توسط مرکز منتشر شد و حالا به چاپ سوم رسیده است.  

یکی از کتاب‌های چاپ ۹۶ نشر مرکز که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده، «نقاش‌ها همیشه پول دوست داشته‌اند» نوشته جودیت بن هامو - هوئه است که با ترجمه لیلی گلستان، مترجم و گالری دار راهی بازار نشر شده است. این کتاب، در حوزه موضوعی تاریخ هنر جا می‌گیرد و دایره بررسی آن از آبرشت دورر تا دمین هرت را شامل می‌شود.

«سلطه و هنر مقاومت» با عنوان فرعی «روایت های نهانی» نوشته جیمز سی. اسکات با ترجمه افشین خاکباز، «مبانی اسطوره‌شناسی» نوشته عباس مخبر و «مسئله بنیادین اخلاق» اثر آرتور شوپنهاور با ترجمه رضا ولی یاوری از جمله کتاب های چاپ ۹۶ و تازه عرضه شده این ناشر در نمایشگاه کتاب تهران هستند.

کد خبر 3973296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha