۱۵ تیر؛

آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح تابستانی نشاط معنوی اعلام شد

آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح تابستانی نشاط معنوی اعلام شد

معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری طرح تابستانی  نشاط معنوی به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان  در جوار بقاع متبرکه وامامزادگان شاخص کشور  خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح نشاط معنوی به منظور پر کردن اوقات فراغت نسل جوان ونوجوان  وغنی سازی این فرصت تابستانی و تبلیغ وترویج فرهنگ و معارف دینی وقرآنی  در جوار بقاع متبرکه شاخص برگزار می شود.

این گزارش می افزاید در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان وتبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برنامه‌های متنوع فرهنگی  وآموزشی و هنری در اماکن متبرک  برگزار خواهد شد.

 مهلت ثبت‌نام در این طرح که چند یست آغاز شده  تا ۱۵ تیرماه است و  کلیه کلاس‌ها و اردوهای این طرح رایگان بوده و امید است با  بهره گیری از ظرفیت فرهنگی مبلغین بومی و اعزامی شاهد برگزاری کلاس های مذهبی، قرآنی و تفریحی جذابی در جوار اماکن متبرکه برای نوجوانان و نسل نو باشیم.

 براساس این گزارش معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف  در پایان با دعوت از کلیه دانش آموزان و نوجوانان برای حضور در این طرح تابستانی تاکید کرده است :نشاط معنوی برای ششمین سال متوالی در بقاع متبرکه برگزار می شود و همواره مورد استقبال آحاد خانواده های شریف و متدین استان قرار گرفته است.

کد خبر 4020190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha