۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۰

امام‌جمعه بوشهر:

۹۰ درصد چشم‌انداز ۱۴۰۴ حوزه علمیه خواهران استان بوشهر محقق شد

 ۹۰ درصد چشم‌انداز ۱۴۰۴ حوزه علمیه خواهران استان بوشهر محقق شد

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: ۹۰ درصد چشم‌انداز ۱۴۰۴ حوزه علمیه خواهران استان بوشهر محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: حوزه‌های علمیه جایگاه ویژه‌ و اثرگذاری خاصی را در سطح جامعه دارند.

وی اضافه کرد: استان بوشهر به عنوان قطب حوزی کشور محسوب می‌شود و در زمینه زیرساخت‌ها و مسائل سخت‌افزاری و نرام‌افزاری شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌ها و مدارس علمیه استان هستیم.

امام‌جمعه بوشهر به جایگاه ویژه و فوق‌العاده بانوان در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: حوزه علمیه خواهران یک ستون محکم برای بقای فرهنگی، سیاسی ایران است.

وی از حوزه علمیه بانوان به عنوان جایگاهی برای روشن‌کردن فرهنگ اسلامی نام برد و بیان کرد: دشمنان به خوبی ظرفیت بانوان را می‌دانند و به همین دلیل است که تلاش زیادی برای ضربه‌زدن به این قشر دارند.

صفایی بوشهری از حوزه علمیه بانوان به عنوان سدی محکم در برابر نفوذ مهاجمان فرهنگی نام برد و گفت: باید برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌های حوزه علمیه خواهران به درستی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تحقق ۹۰ درصد چشم‌انداز ۱۴۰۴ حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر، تصریح کرد: در استان بوشهر شاهد جایگاه خاص حوزه علمیه خواهران هستیم.

کد خبر 4022857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha