۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۴۰

ویژه برنامه های رادیو قرآن به مناسبت «عید غدیر»

ویژه برنامه های رادیو قرآن به مناسبت «عید غدیر»

شبکه رادیو قرآن همزمان با عید سعید غدیر خم ویژه برنامه های متنوعی را در نظر گرفته که تقدیم شنوندگان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قرآن و زندگی، اشاره(معرفی کتاب)، نمای نزدیک و مهر تابان برنامه هایی هستند که به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم به صورت ویژه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ویژه برنامه «قرآن و زندگی» که در دهه ولایت هر روز با موضوعی خاص به روی آنتن رادیو قرآن می رفت، روز شنبه ۱۸ شهریورماه همزمان با روز عید غدیر خم به صورت ویژه پخش می شود.

بر همین اساس، در این برنامه به واقعه غدیر،درس جوانگرایی، اهمیت به نظرات اطرافیان و شایسته گرایی پرداخته خواهد شد.

در ادامه این ویژه برنامه، گزارشی نیز با موضوع غدیر خم توسط لیلا طاهری به سمع شنوندگان می رسد.

برنامه  «قرآن و زندگی» کاری از گروه علوم قرآنی است که به تهیه کنندگی سمیه خراج، گویندگی رضا خضرایی و کارشناسی حجت الاسلام وحیدی از ساعت ۹:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه پخش می شود.

برنامه  اشاره روز جمعه ۱۷ شهریورماه همزمان با شب عید غدیر به معرفی کتاب «غدیر، آخرین جایگاه اعلام عمومی» نوشته حسین میلانی و روز شنبه ۱۸ شهریورماه همزمان با روز عید به معرفی کتاب «روی دست آسمان، خاطرات غدیر خم» نوشته مهدی خدامیان آرانی می پردازد.

برنامه «نمای نزیک» که همزمان با آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهر ارومیه هر روز از رادیو قرآن به صورت زنده تقدیم علاقه مندان می شود در دهه ولایت به موضوعات مختلف مرتبط با این ایام پرداخته و در خلال برنامه نیز با دعوت از مداحان اهل بیت(ع) و مدیحه سرایی در مدح حضرت علی(ع) به صورت ویژه به این اعیاد مبارک می پردازد.

برنامه صبحگاهی مهرتابان نیز در دهه ولایت به موضوعاتی همچون ویژگی های بارز و زندگینامه ی حضرت علی(ع) پرداخته، همچنین به پخش فواصل و تواشیح متناسب با این ایام، موضوعات مرتبط با اعیاد(در قالب تکست و راه های ارتباطی مخاطبان با برنامه) و فراز تلاوت های ناب پرداخته است.

کد خبر 4080589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha