۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰:۵۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

روند برگزاری جشنواره تئاتر در گلستان تغییر می کند

روند برگزاری جشنواره تئاتر در گلستان تغییر می کند

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: روند برگزاری جشنواره تئاتر در گلستان باید تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استانی و امیدهای جوان گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تأکید اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان بر تغییر روند برگزاری جشنواره تئاتر بوده و از ۱۰ روز دیگر فراخوان شرکت در جشنواره تئاتر سال آینده اعلام می‌شود.

وی افزود: علت اعلام فراخوان برگزاری جشنواره سال آینده در این فاصله زمانی به این دلیل است که گروه‌های هنری فرصت کافی برای برگزاری چنین جشنواره را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر آموزش مبتنی بر تولید در آموزشگاه‌ها اظهار کرد: قرار بر این است که مدیریت مالی در راستای سرمایه‌گذاری در تولید را رقم بزنیم و بخش خصوصی را به سمت تولید آثار نمایشی هدایت کنیم.

حجت‌الاسلام فضیلت بابیان اینکه برگزاری جشنواره تئاتر معایب و محاسنی دارد، افزود: اگر این جشنواره برگزار نشود محاسن آن را از دست می‌دهیم و اگر آن را برگزار می‌کنیم باید تلاش کنیم با کمترین معایب باشد.

وی بزرگ‌ترین عیب جشنواره را جشنواره زدگی عنوان کرد و گفت: نباید در جشنواره‌ها از کیفیت فاصله بگیریم و به سمت کمیت حرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره‌ها باید به‌سوی تولید آثار قدم بردارند و هزینه‌های جشنواره در این راه صرف شود.

کد خبر 4091078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha